27. PROSINEC

 Den, kdy v naší rodině po dobu 47 let pokračoval

 vánoční svátek. Toto datum měl jmeniny můj

 drahoušek Jan a v celé rodině se to náramně

 světilo. Maminka mu udělala pišingrový dort,

k obědu měl smažený vepřový řízek  a kaši

bramborovou i jablečno - hruškový kompot.

A samozřejmě pudinkový pohár se šlehačkou.

Přesně tak to bývalo po dobu třiceti let, dokud

žila jeho matinka a pak s mírnými změnami,

protože nikdo nedovedl dort udělat tak jako

maminka. A ani jsem se o to nepokoušela. Byla

by to marná snaha.Protože od maminky je vše

to nej. 


 

Komentáře

  1. Lydie

    Tak ten dort je krásný - hned bych si dala ke kávě.
    Je fakt, že nikdo neuvaří a neupeče, jako maminka.
    Také byl jeden vtip, jak kluk nechtěl něco jíst, že mu to nechutná ,tak mu maminka říká - jez, za pár let budeš říkat manželce, jak jsem dobře vařila a ona, že to neumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pišingr je moc dobrý dort, já to ale řeším natíráním oplatků čokoládovooříškovým krémem jen v počtu 4 oplatků a dělám to jako řezy. Nahoru čokoládu již nedávám.

      Vymazat
  2. Díky mamince (tchýni), které jsem nikdy neřekla jinak než maminko jsem se vypracovala u některých jídel právě na úroveň jídel jako od manželovi maminky. Potvrzeno mým mužem. No co už mu také zbývalo, když maminka odešla na obláček.🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Libuše

    Nikdy jsem nedokázala udělat lívanec tak, jak jej dělávala manželova maminka. Až jednou...
    Měla jsem z toho velkou radost, ale syn se na mě podíval a řekl: Mami, dělej to tak, jak jsi to dělala dříve, to bylo lepší!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .