AMBROŽOVY KROKY

 Dne 7. prosince má svátek AMBROŽ. Jméno je řeckého

  původu a značí " nesmrtelný" nebo " božský". V ČR žije

  na 50 jmenovců. Dnes jsem byla v nemocnici na plicní 

  klinice a docela jsem si přála jmenovat se jinak, např.

 Ambrožová, protože bych přišla  rychleji na řadu. Na

vyšetření Spirometrie měli dnes zvláštní pořádek. Sestra

vybrala karty pojišťoven a zřejmě je pak poskládala podle

abecedy a podle toho vyvolávala pacienty, takže ti, co tam

byli nejdéle, šli jako poslední. Tím, že mám jméno až v druhé

polovině abecedy jsem tam čekala přes hodinu. Nepřipadala

jsem si božsky, ba právě naopak. Prskala jsem vzteky na

všechny strany. Ale vcelku jsem to odhadla na tři hodiny,

odjížděla jsem z nemocnice kolem desáté hodiny. Ale dopadla

jsem dobře, rentgen plic nezaznamenal žádné covidové stopy

a taky jsem za poslední čas od očkování zhubla 3 kg, což mne

nesmírně potěšilo.


 Pěšky jsem za nesmírného vypětí ušla 400 m.

 Bolestí jsem ani nedýchala. 

 

Komentáře

  1. To je podivné a měli jste jí někdo říci, že by bylo efektivnější a hlavně spravedlivější, kdyby měli na dveřích krabičku nebo háček s lístečky - čísly, jak kdo přijde, vezme si lístek s číslem a jde to podle čísel. Tak to je u nás na plícním i vedle na rentgen mají zase krabičku, kam se dá žádanka a tu si pracovnice vezme a jde to pěkně za sebou. Nic horšího než nepořádnou organizaci neznám. Podle abecedy si může poskládat evidenci a ne příchozí.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že máš po covidu plíce v pořádku. /také jsem měla tyto problémy-po dobré zprávě z rentgenu jsem měla radost/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .