BÁSNIČKA POD STROMEČKEM

 

 

 



 LÁSKA  ZA  ZRCADLY


Když láska se Tě dotkne zlehka,

touha, ta najednou je strašně křehká.

Spadne-li Ti kámen ze srdce,

spojte si společně své ruce.

 

Až ruku svou vložím do té tvé,

nastanou chvíle kouzelné.

Já slovy básně chci ti říct,

že znamenáš pro mě mnohem víc.

 


 

I mé ruce Ti chtějí říkat,

že můžeš se mých dotýkat.

Mnohem víc než celý svět,

chci stále mít Tě na dohled.

 

Ač dálka veliká oba nás dělí,

oba dva spolu být bychom chtěli.

Jsem ještě nesmělá, však dobře vím,

že jsi můj dávno ztracený rým.

 

Nevím, jak napsat do nebe,

že tato báseň je pro Tebe.

Možná to vycítíš z půvabu slov,

myšlenky, která však nemá reálný základ,

ba ani strop.



 

Anděl tvou zprávu doručí,

stačí, když skryješ mě v náručí.

Pouhý tvůj pohled mi stačí jen,

s tebou smím snít svůj krásný sen.

 

Sny nejsou jen zrcadla, která se rozbijí,

v jednom svém nás oba navěky ukryji.

Když život sám je tak krátký,

proč nevrátit se k lásce zpátky?


 

Zpátky nás vrátí dvě tlukoucí srdce,

že k sobě patříme jasné je přece.

Láska jen spala, teď vzbudí se zas,

víme, že s láskou dá se žít snáz.

 

JANA  TOPINKOVÁ

TOMÁŠ PŘIDAL

 

 

 

 

 


Komentáře

  1. Ač žena spíše realistická, četla jsem ty verše se zatajeným dechem. Pohladily mne po dušičce, docela rozněžnily. Díky - jen pište dál.♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem totu básní taky unesena a děkuji autorce, že děkuje za komentáře. Dostat takovou krásu pod stromeček přináší nejen vzpomínky na léta minulá, ale dodává i energii na dobu dnešní. Janince i Tomášovi velice děkuji a jsem ráda, že blaží i věrné čtenářky mého blogu, milující poezii.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuše

    Krásné propojení dvou básníků, kteří na stejné struně jsou znějí. To se povedlo!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .