NEODESLANÉ DOPISY


 

                                                              Píšu ti dopisy

                                                               a neznám adresu

                                                               Píšu ti dopisy

                                                              Kampak je odnesu?       


                                                            Snad vodou odplují

                                                             snad křídla dostanou

                                                             zapadnou do tůjí

                                                             či ohněm zaplanou

 


                                                              A slova která jsem

                                                               psala a slyšela

                                                              jednou se promění

                                                              v hromádku popela               

 

                                                                          (SM)                           


                                                 ( Z BB:Pozdní svítání. Kroměříž  2010.)

Komentáře

  1. Dopisy,ty už ani nedostávaly,zřídka a většinou úřední. Moc hezké verše ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt, dopisy nechodí. Ani já nikomu nepíši. Všechno se vyřizuje telefonem nebo pře počítač. Ani pohlednice se neposílají. Každý se někde vyfotí a pošle SMS.

    OdpovědětVymazat
  3. Chodí jen úřední dopisy a ty donáší většinou nějaký "zaměstnanec" té instituce. Loni mi došlo přání od přátel z Celje ze Slovenije, které ale mám i na messengeru, takže jsme ve spojení přes net.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuše

    Ano, svět se mění a mění se i potřeby lidí. Ony sice zůstávají, nikdo je neakceptuje. Prostě místo čtivého dopisu napíšeme SMS nebo e-mailovou poštu. Stojí nás to o něco méně peněz, ale takový láskou, pečlivostí a odpovědností psaný dopis vlastní rukou, to má stále svoji hodnotu.
    Nějaký tátův dopis mám v kuchařské knize, s láskou ho opečovávám.
    I když já těch dopisů také příliš nepíši, vždy nedočkavě čekám, zda mi nějaký dopis nepřijde....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .