ZDEŇKOVY KROKY

 Ano, 23. lednový den je zasvěcen Zdeňkovi.

Jméno slovanského původu značí - jsem zde

a čekám na slávu.

Znám slavné nositele tohoto jména,

ač zrovna básník Zdeněk JANÍK

(ročník 1923) slaví svátek až 7.listopadu,

protože prý tak uctíval tento den jeho tatínek.

Ale určitě se nebude zlobit, když pošlu pozdrav

do Prahy i dnes, protože koneckonců lépe slavit

víckrát než vůbec. 

  Všem Zdeňkům i Zdendům a dalším jmenovcům

přeji zdraví, štěstí a

                                         V knihovně byl mým kolegou taky jeden Zdeněk,

                                                        na kterého nelze zapomenout. 

 


                                                                       Často na něj

                                             vzpomínám, protože jsme spolu pracovali

                                                                          osmnáct let. 


 

                                              Ale to jsem si už ráno rozsvítila svíčičku.

                                        Kolem osmé hodiny ranní jsem vypochodovala 

                                        s papírem od krabic k modrým kontejnerům 

a protože byl náramný vzduch, tak jsem obešla 

náš barák tam i zpět. Ušla jsem 500 m.

Komentáře

  1. Libuše

    Zdeňkům i Zdendům přeji hezký sváteční den. Uvědomila jsem si, že za celou svoji praxi jsem učila pouze dva hochy tohoto jména. Čili až zas tak často se tato krásná jména nedávají.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky znám jednoho Zdeňka, dokonce jsme byli deset let manželé. Ale to už je dávno, ale občas si vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
  3. I v rodině mé sestry byl Zdeněk, už je 10 let na obláčku - nezaviněná autonehoda. Dnes mu rozsvítím svíčku na Chrámu ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Au, dočetla jsem se, že společnost PVT ukončila nebo ukončí server Katedrála.cz. Ale hledají nástupce. Na Chrám.cz se mi nepodařilo dostat ☻

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .