DRAHOŠOVY KROKY

 Sedmnáctý lednový den vůbec nevypadá na neděli. Občas

 vykukuje sluníčko, venku jsou asi 2 cm sněhu a klouže to.

 Nějak mne to lákalo ven, asi jsem se potřebovala provětrat.

A tak jsem si vyšla jen kolem baráku. Dvakrát jsem to obešla.


 

Od výtahu byl sníh pryč, protože vede pod cestou topení

ale ze strany popelnic to bylo nebezpečné. Ale šla jsem opatrně.

Krok sun krok. Náramně se dýchalo a já ušla sice jen 400 m,

ale bylo to fajn. Pak jsem zavolala Haničce Pixů do Písku,

protože má dnes narozeniny. A rozsvítila jsem si svíčičku,

za mojí někdejší kolegyňku a kamarádku Darju Kouskovou,

která se narodila v roce 1930 a zemřela v sedmdesáti letech

v sanitce.


 

Komentáře

  1. No jo, Haničko, to počasí už por nás není, že? Já jsem byla včera venku hlavně u dr., ale kdybych tam nešla, tak to bylo stejné. Hrůza! Jinak nic moc, problémy mám stále nějaké a čím díl víc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .