CITÁT DNE 21.1. 2021

 "Ke kráse se má člověk přibližovat pomalu,

  s pokorou, a ne do ní vrazit nosem  v honbě

  za hříbkem do polévky."

JAROMÍRA  KOLÁROVÁ


česká spisovatelka

(24.8. 1919 - 21.1.2006


                                            Zemřela před 15 lety a já si s ní psala v roce

                                  2003, když jsem potřebovala souhlas s publikací citátů

                                  z knihy " Psala jsem pro Tebe" (1946). Pro dospívající

                                                   dívky to byla ohromně poučná kniha.

                                                       Dnešní den je poněkud zajímavý. 

                                                          21. den 21. roku a 21. století.

 

Komentáře

  1. Již jsem na dnešní krásné datum upozornila u Ruzenky v kavárně. Hani přeji pohodové odpoledne. Knihy od paní spisovatelky jsem četla,možná ne všechny. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  2. Libuše

    Jméno paní Kolárové je mi povědomé. Ale nikdy jsem od ní nic nečetla. Bohužel...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .