BOHDANINY KROKY

 Bohdana je jméno slovanského původu a je v kalendáři

 dne 11. ledna. Vzniklo překladem řeckého jména

 Teodora, jehož význam je " DAR  BOŽÍ."

Boží Dar je místem, kde se na Vánoce

i v létě, píše Ježíškovi a chodí tzv.

Ježíškovou poštou. Tam se plní sny

o dárcích pro velké i malé.

Na dnešní pondělí jsem byla objednána na internu

k vyzvednutí žádanky na odběry tělních tekutin.

Ráno jsem jela taxíkem na Náměstí Hrdinů a

pak ještě skočila do Sázavanu. Lékaři, ke kterým

chodím, mají změnu ordinační doby a tak jsem

musela přes půlhodiny čekat. V laboratoři to

taky trvalo téměř hodinu, je pondělí a to je vždy

největší nápor. Pak jsem ještě šla do Optiky,

kde byl příjemný mladý muž, který brýle opravil 

téměř v mžiku a vůbec, za to nic nechtěl. Pak

jsem šla do drogerie DM a odtud na Hlavní náměstí

na poštu zaplatit SIPO a složenky mojí milé sousedce.

V rámci krůčků i kroků jsem ušla 600 m. Není to

moc, ale stačilo. Domů jsem odjela opět taxíkem

a byla jsem ráda, že jsem to zvládla.
 

Komentáře

  1. Haničko, jsi dobrá, zvládáš toho ještě dost. Já teď ani nevylézám, vše obstarává manžel, ještě že on je zatím dobrý, tedy určitě lepší než já. Mně ty moje nožky vůbec neposlouchají a asni s holí toho mnoho nenachovím.

    OdpovědětVymazat
  2. Občas si říkáme,že ty trampoty nedáme. Nakonec vše zvládneme a ty jsi toho Hani důkazem. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuše

    Bohdanka je jako princezna, tuze krásné jméno, dnes se sice moc nedává, ale určitě čeká na svoji dobu. Teď vládnou Terezky, Emilky a Aničky.
    Ale asi pro to krásné jméno, jsi Otavínko, měla všechno včas a brzy vyřízeno. Různé pochůzky a povinnosti nás udržují v aktivitě. A to je moc dobře. Tělo nám to prý nebo snad vrátí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .