RADKOVA VYCHÁZKA

Dnes, první jarní pátek je v kalendáři jméno RADEK. Mužské
jméno slovanského původu znamená "radovat se" nebo
"být štastný." Dnes je taky kromě jiných svátků: poezie a loutek
i Mezinárodní den zdravého spánku. Proto se mi asi dnes tak
báječně spalo. Byla jsem objednána hned na osm hodin
k panu Pitrovi a tak jsem šla pěšky, protože autobus jel až za
deset minut a já šla na poslední chvíli.Téměř čtyři roky jsem
už u něj nebyla a budu to muset dohnat. Taky jsem si jej
na památku vyfotila. Narovnal zablokovanou krční páteř
a zchladil zánět na noze. Mezitím jsem se v předsálí léčebny
setkala s několika známými a pak jsem navštívila ještě
Libušku, která bydlí poblíž. Ještě jsem zašla do Večerky
a pak poháněna silným větrem jsem mířila k domovu. Kousek
za Nešporovou ulicí seděla v trávě starší paní, které jsem zavolala
sanitku a počkala až přijede autíčko. Paní se zřejmě ztratila
a zabloudila. Nepamatovala si,kde bydlí, ani jak se jmenuje.
Jen říkala, že se jí zatmělo před očima a už byla na zemi.
Hlava se jí motala pořád a tak to asi byl jediný správný nápad.
Docela to mnou otřáslo. Celkem jsem ušla 8 000 kroků.

Rudolf Pitra, psychotronik a léčitel

Komentáře

  1. Udělala jsi dobrý skutek, Hani, možná jsi té paní zachránila život. Určitě se ti to vrátí a bolesti budou menší.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Haničko, jsem ráda, že se Ti dobře, mně se dnes také po dlouhé době spalo dobře. Jsi hodná, že ses postarala o paní. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dobrý skutek se ti určitě v dobrém vrátí. A já zase friško vrátím tvoji knížku o nemoci na noze. Už (bohudík) ji nepotřebujeme a děkuji. Dám vědět...

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hodná, že jsi pomohla, paní si určitě nikdo kromě tebe nevšiml.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám bratránka jménem Radek

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem jednou pomáhala slepýmu pánovi...

    OdpovědětVymazat
  7. Zachovala jsi se Hani, dobře. Ta sanita byla asi to nejlepší, co se dalo udělat a nedivím se, že to s tebou zamávalo, toto se člověku nepřihodí každý den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .