MAMINKO, VZPOMÍNÁME ...



Před 17 lety - dne 29. března 1997 odešla moje maminka
na cestu poslední. Často na ní vzpomínám a stýská se mi.
Našla jsem fotografii z jejích mladých let.



Moje maminka v roce 1944, kdy měla 33 let.




Zbyněk Šiška
V USEBRÁNÍ
(Mamince)

Vstáváš a ruce se ti chvějí
Vím koho měly
nejraději!
Mluvíš tím nejlidštějším hlasem
Jsi jako záře nad Parnasem

Zvedáš se rozechvělá z kvítí
v naději
že hned odpovím ti
Voláš a hlas ti přeskakuje
Na modrém nebi slunce pluje

Spatřené ticho ruce nemá
ústa však
nezůstala němá
Přilétá první motýl ranní
ten co se zvedl v usebrání

Komentáře

  1. Kéž by nám ty maminky, nikdy neodešly.
    Já i manžel už nemáme tatínky, ale maminy ještě ano a jsme za to moc vděční...

    OdpovědětVymazat
  2. Maminky by měly žít věčně.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám na fotku z tvého profilu a fotku maminky - jste si hodně podobné. Škoda, že nám maminky nezůstanou po boku - ledacos by bylo snadnější...

    OdpovědětVymazat
  4. Máš podobný úsměv, Haničko! Moje maminka odešla moc mladá 28 let měla, dvě děti tady zanechala. Dodnes je mi po ní smutno.

    OdpovědětVymazat
  5. Už nemám maminku ani tatínka a chybí mi strašně moc. Každý den jim povídám a vzpomínám na ně. Tak strašně moc mi chybí.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem také pozorně koukala a taky vidím mezi tebou a maminkou podobu! No jasně, geny se nezapřou! Já dnes vzpomínám zase tatínkovy narozeniny!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .