ARNYHO KROKY

Název jsem odvodila od mužského jména Arnošt, které
je germánského původu a znamená "čestnost" či
"vytrvalost." Domácí tvary jsou: Arne, Arno, Arnoštek,


Arnek, Arnouš, Arny, Nošt aj. V blízkém okolí žádného
muže tohoto jména neznám, ale před 36 lety, když jsem
začala jezdit do Karlových Varů kvůli slinivce, tak jsem se
tam seznámila se swingovým králem Arnoštem Kavkou.
Jeho autogramy i texty písní jsem nedávno darovala sběratelům.
Ráno, když jsem otevřela počítač, tak se v rámečku
Nezapomeň! objevila pranostika " O svatém Kvirínu
už je teplo i ve stínu." Na cs.wikipedii se píše, že jde o
římského mučedníka, který byl umučen 30. března.


Dnešní ráno jsem zmateně pobíhala po bytě a nevěděla jsem,
zda mám hodiny přidat nebo ubrat. Jasno se udělalo, až při
otevření počítače, ale mobil upravit nelze. Možná jde, ale moje
síly na to nestačí. Hned po sedmé jsem šla nakupovat a taky
jsem už byla pětkrát v zásobníku s papírem. Ušla jsem zatím
2 400 kroků. Dnes je nádherně, prádlo pěkně schne a tak
střídavě píši na pc nebo přebírám a peru, tak všelijak.
Nemohu mít zapnutou pračku a počítač najednou.




Komentáře

  1. Arnošta má jedna kolegyně v práci syna, je mu asi 30, jméno má podle otce. Jinak taky dalšího neznám. Dnes je krásně, taky mám viset schnoucí prádlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluníčko je dnes asi všude a to je dobře. Nepobíhej, dnes si poseď. Je neděle a to prý se nedělá. Že to platí především pro mužský je nabíledni... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Milá Kitty, já nemohu odpočívat, ale musím dělat a dělat, čas letí a pokud chci být, co nejdřív na novém, tak odpočinek bude až pak.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já vím. Tak ať se ti daří a zvládneš všechno zdravá. Pravda - odpočívat budeš pak už v novém...

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, odpočívat je v našem věku už snad i povinnost. Ne, lenošit, ale po chvilkách odpočinek ano. Ať tě to nevyčerpá zcela.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .