LAPAČ SNŮ

Originální lapač snů - indiánský, jsem poprvé uviděla
na vernisáži výstavy fotografií BLÍŽENCI,
kterou dostal prof. Jindřich Štreit od mladé
umělkyně. Určitě bude zázračně působit, když
byl dělán s láskou a myšlenkami na člověka, kterému
by měl pomoci. Jde zejména o rozplynutí zlých snů.


Vypadá to zajímavě, i když na obrázku to není
tak poznat, je to s peříčky a zajímavými tvary.

Asi si budu muset něco takového pořídit,
aby ty zlé sny mne v noci nestrašily. Člověk je
pak ráno celý vyděšený. Jsou lidé, kterým se
nic nezdá, ale já mám sny od mala. Když zemřel
můj tatínek, s kterým jsem byla velký kamarád,
zdával se mi asi deset let sen, že "přišel na kus
řeči", vždy jsme probrali spolu problémy
a já hned ráno věděla, jak to, či ono mám udělat.
Když odešel loni na podzim manžel, děje se
něco podobného. Jako by mne ochraňoval.
Někdy ráno jsem smutná, že už je všemu
konec a musím si na jeho další příchod počkat.




Komentáře

  1. Lapač je krásná věc, ale na setkání s mými drahými mi nefunguje a jsem docela ráda, moji drazí mne chrání a určitě i tvoji tě chrání, jsou to naši andělé.

    OdpovědětVymazat
  2. před chvilkou jsem dopsala svůj článek na TT a koukám, že můj názor na lapače je naprosto odlišný....Ale to setkávání s mrtvými musí být krásné....

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc dobře, že Vás Vaši blízcí navštěvuji ve snu a ochraňují Vás. Ať se Vám zdají jen ty krásné sny.

    OdpovědětVymazat
  4. O lapači snů jsem nikdy neslyšela, ale taky bych ho ráda někdy zaměstnala, aby mi ty moje sny lapil a nepouštěl.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o tom něco slyšela, pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si udělala trochu netradiční lapač snů, mám ho na chatě a je fakt že po prvním zavěšení jsem měla moc krásný sen.....možná jen to byl efekt placeba, možná svoje opodstatnění mají. Nikdy nevíme co je a není opravdu možné a spoustu nám toho zůstává skryto....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .