BEZ BREJLÍ ...

... SE ČLOVĚK OMEJLÍ

Včera večer, když jsem si sundávala sako, tak jsem zavadila
o brýle a nastal malér. Skla vypadla z obroučků a já neviděla
nic. Jen mlhu. A přitom před sebou tolik práce. Takže jsem
ráno navštívila Optiku a škemrala o opravu na počkání.


To sice nešlo, ale už jsou opravené, byly po obědě. Dopoledne
jsem se málem přerazila, když jsem zakopla o židli.
A propo. Nevíte někdo, kam se starými brýlemi?
V Optice o ně neměly zájem. Kdysi to chtěla Charita.
Mám jich asi deset a nemohu je použít, protože jsou po
několika členech rodiny, kteří už nejsou mezi námi.
Nějak jsem je nechtěla vyhodit do kontejneru s nápisem sklo.
Viděla jsem sice ve městě nápis, že koupí staré brýle
za 500 Kč, ale musíte si nechat udělat nové.
Jinak za ně nedají nic. Třeba někdo z vás ví
a poradí.

Komentáře

  1. My jsme si po mamince a tatínkovi nechali ty, co měli naše dioptrie a zbytek jsme rozdali po přátelích, šlo to jako lavina, kamarádka řekla kamarádce a jsou fuč. Třeba pověsit inzerát někam do obchodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, že někdy něco jde překvapivě dobře a jindy ani věci nabízené zdarma nevíme kam vrtnout. Třeba se někdo znalý ozve. A tobě přeju, abys už nepadala a opravené brýle dobře dlouho sloužily... :)

    OdpovědětVymazat
  3. A co " ADRA" nebo "Člověk v tísni" ?

    OdpovědětVymazat
  4. U nás v knihovně před pár lety sbírali brýle pro Afriku. Snad taková sbírka ještě někde probíhá.

    OdpovědětVymazat
  5. No, jenže to musí být brýle, které mají stejné dioptrie a nejraději na čtení. Moje brýle by byly komukoliv na houby( s odpuštěním) mám každé oko jiné. Také jsem našla při úklidu několikery brýle z průběhu let, ale nebudou na nic.

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám po tetě několikatery brýle - vím,že je někde sbírájí - jakékoliv - a zrovna jsem už dlouho nepotkala jednu známou, která "ví co a jak" - někam je vozila, kde to soustřeďují.
    Tak zatím brýle nevyhazuj - snad se mi podaří něco zjistit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .