MILÉ PŘÁNÍČKO

"VŠECHNO NEJ PŘEJE…"


Ano, takovou pěknou kytičku jsem našla včera doma,
když jsem se s mladými minula. Dneska už jí mám
u podobizny mého drahouška, protože ten nikdy
nezapomněl přijít s kytičkou dne 8. března, aby
popřál. A aby to nebylo líto sousedkám, tak
s malou kytičkou sněženek nebo narcisků
šel gratulovat i Radce a Margitce.

Určitě mi dáte za pravdu, že je to milé, když
v předjaří dostanete malou kytičku. Ať už
MDŽ slavíte, či nikoliv. Aby to mužům nebylo
líto, tak si na ně můžete vzpomenout zase
na podzim - dne 19. listopadu, kdy se slaví sice pomálu,
ale přece jen Mezinárodní den mužů - MDM.

A tak všem ženám a dívkám přeji všechno nejlepší,
a pěkný, pohodový den!
Pokud svátek neslavíte, tak pěknou sobotu.





Komentáře

  1. Haničko milá, děkuji za přání k Mezinárodnímu dni žen. Vidíš, ani letos kytičky nechybí. Užij si hezkou sobotěnku... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, děkuji za přáníčko, protože dnes bude jediné.
    MDŽ jsme u nás doma, po "revoluci", smazali z kalendáře a postupem času si říkám, jestli to přece jen není škoda...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné vzpomínky :)
    Děkuji za přání a bude nejspíš jediné, jelikož ani nedoufám, že by mi ještě někdo další popřál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, jsem ráda i za tebe, že ani dnes kytička nechybí. Užij si tedy ten "náš" svátek v pohodě a hlavně ve zdraví. Já dostala orchidej na Valentýna, ale včera od Milušky hyacint. Krásný den. U nás už se sluníčko schovalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, moc děkuji a také Ti přeji moc krásný sváteční den. Dostala jsi opravdu krásnou kytičku. Já žádné "totalitní" svátky nesmazala, myslím, že naše české svátky jsou mnohem lepší, než např. nějaký helouvín.  Dnes v krámě jsem dostala velkou oříškovou čokoládu od pána, který je nejstarší občan naší obce. Je to strašně hodný pán a štramák. Každé ráno a večer si dá štamprdličku a v 85 letech běhá jak srnka. Moc mě to potěšilo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Hanko, moc děkuji za přáníčko. Kytičku jsem dostala už před týdnem - a dnes aspoň tu virtuální od Tebe. Zátra jdeme popřát vnučce k narozeninám, takže pořád je co slavit. Tobě také přeji pěkný zbytek dnešního dne a krásné všechny dny následující...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .