KRÁSYMILOVNÉ KRŮČKY

Dnešní den, kdy mají svátek Krasomila a Krasava
jsem čekala, až se rozptýlí mlha, protože nebylo na
krok vidět. Pouštěla jsem si písničky Jaroslava
Wykrenta, českého hudebníka, skladatele, textaře
a dvorního tvůrce písniček Marušky Rottrové. Má
dneska 70. narozeniny. Mezi moje oblíbené patří:



Agnes; Slunečnice; a Lásko (1974). Pak
jsem přece jen kolem desáté došla do marketu pro
pribináčky a jogurty i se podívala na poštu. Po obědě
jsem doprovázela drahouška na kardiologické centrum
k odevzdání záznamového Holtera. Bylo krásné
slunečné počasí a tak jsem se prošla parčíkem u
restaurantu Jalta a udělala několik snímečků. Před
pětatřiceti lety jsem tento prostor dost dobře znala,
protože zde byla jediná prodejna potravin široko, daleko.
Pěšky to k nám trvalo půl hodiny. Nyní už by se to
projít nedalo, protože vznikla řada nových ulic,
průchodů, zákazů. Celkem jsem ušla 2 400 kroků.

parčík u Jalty
dřívější vodotrysk

Restaurant Jalta
malůvky na zdi
tiskárna u Jalty


Komentáře

  1. Kráčíš, kráčíš. Písničky , co zpívá Maruška Rotterová se mi líbí, ona tomu cit a jiskru zároveň.Tak Jaroslav také stárne. Hlavně ať skládá, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi pana Wykrenta vzpomněla. Jeho písničky mám ráda a nějaké mám i doma. Nikdo nemládneme, ale zráme :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, text písně Lásko, voníš deštěm složil Jarek Nohavica. Jinak jde o zahraniční skladbu z repertoáru Black Sabbath, v originálu se jmenuje She's Gone.
    Z textů Jaroslava Wykrenta pro Marii Rottrovou jsou asi nejznámější Řeka lásky a Lásko.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dobré ráno Miloši,
    ano máš naprostou pravdu. Nějak se ty Lásky - popletly. Wykrentova je z roku 1974 a Nohavicova 1982. Ale obě jsou krásné. Už jsem to opravila. Dík!

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, toho vodotrysku je škoda, fotky máš moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednu Krasavu jsem znala. Zlé jazyky tvrdily, že jí to jméno sedne, prý se nosí jako ....No, na první pohled  působila opravdu namyšleně, když ji člověk poznal lépe, normální tuctová ženská...

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, vím, že pan Wykrent byl dvorní skladatel pro Marušku Rottrovou, jejich společná dílka jsou nádherná. Taky přeji hodně zdraví k jubileu a Tvému drahouškovi stále držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná procházka. Nyní byl v Přerově koncert k sedmdesátce páně Wykrenta a účastnila se jej i paní Marienka Rottrová, která má dnes svátek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .