MATOUŠOVA VYCHÁZKA


Svatý Matouš

Dnes má svátek Matouš, mužské křestní jméno původu
hebrejského, jehož význam znamená Boží dar. Původ je
společný se jmény Matyáš i Matěj. Svatý Matouš byl apoštol,
údajný autor Evangelia podle Matouše. Ve výtvarném umění
je zobrazován s andělem. Je patronem účetních a celníků. Hned



ráno jsem šla do obchodu nakoupit pár rohlíků, sýry a přesnídávky.
Taky jsem se dozvěděla, že naše prodejna Albert už šmoulíčky
nevydává, akce prý už skončila. Ještě, že mám dvě postavičky
pro nejmladší ratolesti rodiny nevěsty. Po deváté hodině jsem
šla hledat kliniku, kam přestěhovali pacienta. Kdysi jsem tam
ležela čtyři měsíce, ale najít JIP byl tvrdý oříšek, protože o
víkendu je omezený provoz a nikde nikdo. Celkem jsem ušla
10 000 kroků.

Komentáře

  1. Milá Haničko, našlapala ses dnes hodně, hlavně, že jsi svého pacienta našla a je o něj dobře postaráno.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, za chvilku už budeš mít k pacientovi cestičku známou. Už jen chvíli a budeš ho mít doma :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, já bych si přála, aby si i s pacientem brzy na tu cestičku zapomněla, vím, že to bude asi trvat ale já věřím, že to dokážete. Jinak také mysli na sebe, já budu mít zítra k obědu polévku ze dvou kaktusů a i řízky, povařím a zbytek obalím. Takže, hlavu vzhůru, až to vše v té pakárně zabalíte pošlu ti recept na tu polévku!

    OdpovědětVymazat
  4. Na příští týden slibují sluníčko. Cesta za pacientem se bude zdát kratší a jemu do pokoje možná také zasvítí.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji Tvému muži,ať je brzo zdráv.

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě k osobě sv.Matuše.Jeho původní jméno bylo Levi a byl celníkem v Kafarnou na Genezaretském jezeře....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: oprava.. v Kafarnau ...jednou ho Ježíš viděl při práci a řekl "Levi následuj mě!"......

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že jsi vše našla a že už je manželovi líp. Moc držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Připadá mě to, že jste si dala závazek 100 letních km. A co na to nožičky? Nebouří se?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .