ÚSMĚV, PROSÍM !


Život začíná v okamžiku narození.
Ne, život začíná v okamžiku početí.
Ne, život začíná, když žena s dětmi
odjedou na chatu.


"Tati, proč ses oženil s maminkou?"
"Vidíš?" obrací se muž k ženě, "ani to dítě to
nedokáže pochopit.

V lékárně: "Prosím intimní krém"
"Nahlas!"
"Ne na hlas, na přirození!"


Zvířátka jela na dovolenou a chovala se jako lidé:
Lišák jel s milenkou...
Osel jel s manželkou...
Vůl s celou rodinou...
Kanec jel sám a čekal, která svině se k němu přidá...


Matematickej...
Přijde učitel do třídy a řekne:
Tak děti tato místnost má 15 m2, sluníčko sem svítí
pod úhlem 20 stupňů,kolik mi je let?
Udivené děti otevřou pusu dokořán a neví.
Přihlásí se Pepíček a řekne: 48 let
Na to učitel řekne: Jak jsi na to přišel Pepíčku?
Pepíček odpoví: Já mám doma bratrance, kterému je
24 let a táta říká,že je napůl debil...



Komentáře

  1. Hani, ten matematickej a jak zvířátka jela na dovolenou jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Některé nejsou vtipy, některé jsou pravda...
    Mám na tváři úsměv a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se krásně zasmála. Nejlepší bylo, jak jela zvířátka na dovolenou. I když jsem to už slyšela, stejně se směji.

    OdpovědětVymazat
  4. Joj to byla sranda. Ten lékárenskej byl fajn.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .