JEŠTĚ STOVKA

Ještě sto dnů do konce roku 2013. A právě dnes, poslední
letní neděli, jsem objevila restauraci ZORBA. Šla jsem
zamyšlená z procházky právě po ulici I.P.Pavlova a moje
kroky vedly směrem k Jaltě (někdejší hospoda nevábného
vzhledu). A najednou se to stalo. Uviděla jsem něco nového,

co jsem neznala. A tak jsem tam zašla. Pravda, ještě tam
nikdo nebyl a to byla moje výhra. Na první pohled příjemné
prostředí a milá obsluha. Pohled do jídelního lístku mne příliš
nenadchl vzhledem k mojí slinivkové dietě, ale nakonec jsem
se domluvila na velmi chutném jídélku. Drůbeží polévka
s nudlemi a zeleninou a Přírodní kuřecí řízek s rýží. Ohromně
jsem si pochutnala. Řecké menu vypadá lákavě, ale já si ho mohu
dát možná až v příštím životě. Ohromná pohoda, krásné květiny,
na stolech kamínky z pláže, na stěnách malované krajinky
z oblíbených míst Řecka a celé je podmalované řeckými melodiemi.
Nad dveřmi je řecká vlajka. Určitě tento podnik nebude mít
nouzi o klienty. Já jsem sem zavítala v čase, kdy se lomí léto a
ve 22:44 hodin startuje svou pouť podzim. Chcete-li se podívat
jaké lahůdky zde nabízí, klikněte na jejich webové stránky.
Jako zvědavá ženská jsem se zeptala na legendu podniku.
Majitelkou je paní, která žila dlouho v Řecku a nyní s nostalgií
vzpomíná na všechno, kde jí bylo tak krásně.

řecké menu

interiér restaurace
kamínky z pláže
příjemné prostředí
květiny v restauraci
solitéry mušliček
stolová výzdoba
obrázek z Řecka
řecká vlajka
Zorba z dálky- po sezóně

Komentáře

  1. Vypadá to tam opravdu skvěle! Ta vidíš, máš místečko, kam se můžeš a jistě i ráda budeš vracet.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ses dobře poměla, příjemné prostředí, příjemná hudba, dobré jídlo - tam se asi zastavíš častěji. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto báječnou hospůdku už známe dlouho. Chodíme tam skoro pět let. Vynikající menu, dobrý pivo a bezva zábava zejména v létě v zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud ti vyhověli i v tvé stravě, máš místečko, kde se můžeš posilnit. Když jsi teď chvíli sama, nemusíš si vařit a ještě jsi objevila příjemné posezení

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .