LIDUŠČINA PROCHÁZKA


Dnešní den jsem po obědě byla na poště poslat dopis.
Zítra má moje sestřenka narozeniny a nemá počítač.

Před chvílí jsem ještě šla urgovat výtah, který pořád
nejezdí do našeho podlaží. Narozeniny mají naši milí
zpěváci - Pavel Bobek a Stanislav Hložek. Hned jsem si
ráno pustila pár písniček. Dokonce kolem 13. hodiny
svítilo sluníčko a venku bylo příjemně. Dali jsme si
s drahouškem malé kolečko podél nemocniční zahrady,
abychom se nadýchali dobrého vzdoušku, když je dneska
ten Světový den ochrany ozónové vrstvy. Celkem jsem
ušla 1 800 kroků.

Komentáře

  1. U nás dopoledne propršelo. Odpoledne zataženo, ale bez deště. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Pavel Bobek měl 76. narozeniny. Je to sice kmet, ale pořád pěkně zpívá.

    OdpovědětVymazat
  3. Dopis je v dnešní době vzácná věc :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .