JOLANČINA POCHŮZKA

Patnáctý zářijový den vyšel na neděli. V tento den
se narodilo plno umělců. Narozeniny by oslavili
herci Petr Haničinec , Oldřich Velen a Jan Zvoník.

Poslední dva jmenovaní působili také v olomouckém
divadle. 68. narozeniny má dnes také zpěvák a
hudební skladatel Jaroslav Uhlíř. Ráno, kdy byla
mha za mnou a mha přede mnou jsem šla nakupovat
do marketu a neviděla jsem skoro ani na krok. Nebylo
to vůbec příjemné. Bílý opar se nadzvedl až kolem
poledne. Zase měl poruchu výtah, ale nechtělo se mě
táhnout dvě tašky po schodech. Jezdila jsem do
jiných pater, až to konečně z toho nejvyššího jelo
i k nám. Protože si to podrobně píši, kdy se tak děje,
tak už vím, že se to přihodilo desetkrát. Fotit jsem dnes
taky nemohla. Celkem jsem ušla 1400 kroků.

Komentáře

  1. No, u vás byla mlha, u nás od rána lije jako z konve. A ten výtah je pořád ještě v záběhu? Snad tam konečně vychytají mouchy. Zdravím, Hani.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, už jsem dneska u tebe byla jednou a psala komentář k rybičce ze snu, ale někam se mi vytratil( ten komentář ). Jenom jsem tě chtěla pozdravit a poděkovat za milé komentáře u mne. Na Olomouc mám milé vzpomínky. Za prvé tam mám kamarádku ze školy a vzpomínky na divadelní představení, která jsme s gymnáziem (přerovským) navštívili. Ještě mám schované programy.Teď už se to divadlo, mám dojem, jmenuje jinak... I já jsem trošku jinde. Krásný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás bylo včera krásné sluníčko, dnes od rána zataženo, ale až teď asi od 15 hod prší. Prý má být takový letošní podzim - deštivý a zatažený.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mne, proč nemohou mít vše najednou  v pořádku. Myslím tím ten výtah. Je to pro lidi náročné.  Lituji tě. Tomu výtahu je to asi jedno- tedy těm výtahářům.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten výtah to je jak loterie v kterém patře zastaví, ale hrozné a i nebezpečné.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Milá Helenko, ve spamu jsem Tvůj komentář k rybičce nenašla, tak nevím, kam odplul, že by ho rybka spolkla?

    OdpovědětVymazat
  7. Tak porucha výtahu s displejem mne ani nepřekvapuje. Jsou prý velmi poruchové. Musíte se smířit s tím, že ač máte nový výtah budete chodit i přesto hodně do schodů po svých.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .