KAZIMÍROVY KROKY

Pátý březnový den byl celý život v naší rodině sváteční. Svátek
měla teta Milka z Myslína a protože šlo o všemi milovanou tetičku
tak na to nikdy nikdo nezapoměl. Dnes už je sice na mráčku, ale
svíčička je rozžata.



Od rána jsem byla venku. Vydala jsem se na poštu,
ale celou cestu tam i zpět jsem šla pěšky, abych se vyhnula nějakému
bacilu. Pak jsem zavítala do Domácích dobrůtek, kde jsem odevzdala
sáček víček od pet lahví, které shromažďuji na našem poschodí pro
Matýska. Zašla jsem i na oběd do REGIOLY fy Tesco ve věžáku RCO
a pro kytičky. Ušla jsem 4000 m. Včera jsem byla nakupovat pár banánů
a jablek a taky máslo. Zvládla jsem to bez hole a našlapala jsem
1500 m. Dneska jsem už šla s holí, protože bych tu dálku a schodiště
jen tak asi nezvládla. V podchodu u nádraží je sice výtah, ale sama do
něj nevlezu, protože se bojím. Třese se jak sulc a strašně lomozí.
Za oba dny jsem ušla 5 500 m.

Komentáře

  1. Milá cestovatelko, u vás není náledí? Ale jinak - taky jsem měla milou a hodnou tetičku, akorát se nejmenovala Kazimíra, ale Naděžda ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Kitty, moje tetička se jmenovala Milka a nebyla křtěná Kazimíra, ale zřejmě v době jejího dětství bylo jiné jméno v kalendáři. Vím, že jsme jezdili do myslína vždy 5. března gratulovat. Z čeho by u nás bylo náledí? Po sněhu ani památky a ani nepršelo.Bojím se jedit kašlající a smrkající tramvají a tak chodím pěšky, ale zítra to budu muset risknout, protože 8 km v jednom kuse bych asi neušla.

    OdpovědětVymazat
  3. Milku jsem měla spolupracovnici. Jmenovala se Miluška, ale oslovovala se Milka. Tedy aspoň u nás v práci.
    Kazimír se jmenuje kamarád od mého muže, zvláštní jméno.

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že se činíš, to je chvályhodné. U nás náledí naštěstí taky není a nebylo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .