GABRIELINY KROKY

Osmý březnový den, který slaví ženy jako MDŽ, jsem byla
pozvána na oběd. Před nosem mi ujela tramvaj a tak jsem
se prošla až k zastávce u autobusového nádraží, kde je lavička.
Čili od domu jsem ušla 1000 m.Taky jsem šla na Městský úřad,
Palackého čp.14 zaplatit odpady. MHD byla poněkud divná. Od
vlakového nádraží se na displey ukazovalo hlášení, že je třeba
vystoupit, ale řidič tramvaje o tom nevěděl. Prý kdesi na trase
popraskaly koleje a tak z Náměstí Hrdinů jezdil k nemocnici
výlukový autobus. Já šla na Palackého a pak zpět. Tam jsem mj.
koupila jarní kytičky - žluté narcisky pro Libušku a Lidunku jako
jarní pozdrav. Přesunula jsem se ke kostelu sv. Mořice, kde jsem
chvilinku poseděla a snědla banán, protože jsem snídala
o šesté hodině ráno. Odtud jsem prošla pasáží, kde je nakladatelství
Fontana na náměstí k orloji a šla se podívat na menu U Caesara.



Odtud jsem se přemístila ke Knize U Tycha k ředitelství Vědecké
knihovny. Anička přišla za deset minut půl dvanácté a šly jsme
na vynikající oběd. Uzený hovězí jazyk a bramborová kaše byla
doslova delikatesa. Po obědě jsem si došla na tramvajovou zastávku
ke Galerii Moritz a odjela do naší čtvrti. Ve večerce Slaměnka jsem
měla objednané trubičky pro gratulanty. Celkem jsem dnes ušla
4000 m.

Komentáře

  1. Tak jsi vlastně oslavila hezky ten MDŽ.

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí se dnes vydařilo, konečně vykouklo sluníčko a obloha byla svítivě modrá s bílými beránky. Procházka i nutné pochůzky byly mnohem příjemnější než minulý týden. A jarní kytička je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. U Caesara to je blízko Caesarovy kašny? Mně se líbí, že připomínáš MDŽ, udělala sis hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já dostávám na jaře dvě kytičky. V březni u v květnu. Dokud žil můj drahoušek , tak jsem dostávala ještě i v únoru, ale od něj ne v květnu, protože to nosil syn na svátek maminek.Proč bych torušila. Květinky mám ráda vždy a je to moc milé, když přijde syn a vnuk.

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že to dnes zase nefunguje jak má. Opravy se neukazují.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .