IVONINY KROKY

Den 23. březen byl krokově náročný. Ráno jsem sice jela
do nemocnice taxíkem, protože kilometrový kopec od
tramvajové zastávky nevylezu, ale po vyšetření jsem už
jela autobusem a tramvají do středu města. Tam jsem


obešla několik obchodů a poobědvala s kamarádkou
U Caesara. Pak jsem odjela tramvají do našich končin,
kde jsem byla ve večerce Slaměnka pro chleba, který jsem
slíbila sousedce. Ušla jsem 2000 m. Další porce metrů se
konala odpoledne, kdy jsem šla vyzvednout objednané zboží
do Zdravotnické prodejny. Poté jsem ještě zašla pro ovoce
na nádraží a odjela domů. Jen jsem vystoupila z tramvaje
začalo silně pršet. Proto ta hrozná únava. Ušla jsem opět
2 km. Tedy suma sumárum 4 000 m.

Komentáře

  1. Ta krásná barevná jablíčka na obrázku už značí, že JARO je tu! Už se bude líp běhat za pochůzkami. I ta voda z nebes se líp snese, když je pro přírodu tak důležitá. Přeji ti pěkný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sněhu bYlo pomálu, tak aspoň ta voda, důležitá pro zemi je dobrá. Při každé změně počasí to cítíme v kostech, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, jsi čiperka, moc se mi líbí, že jsi stále akční, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Milá Ježu, ale asi dlouho už akční nebudu. Včíl dělám předvelikonoční uklid
    ve formě vyřazování bot, šatů i věcí, které už neunosím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .