KYTIČKA OD NAŠICH


Karafiátová kytice, kterou jsem dostala od našich k MDŽ
dne 8. 3. 2018

Komentáře

  1. Na fotce je vedle květin mísa s jablky a to nemá být. Je to jen na focení, jinak je kytka na stole uprostřed místnosti, ale pozadí květiny u zdi ji lépe odráží. To jen pro Hanku, která vše kritizuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherná kytka.

    OdpovědětVymazat
  3. Kytička vždy potěší! Také mám na chodbě jeden ještě ne řádně rozvinutý karafiát.
    Dostaly jej všechny ženy, které se zúčastnily Obecního setkání v rámci oslav MDŽ.
    Děti zpívaly a přednášely, hrála hudba. Dokonce za námi přišel Spejbl a Hurvínek v podání jednoho talentovaného chlapce.
    Byl to pěkný podvečer.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Hezkou kytičku jsi dostala a zrovna jsem ji chtěla pochválit a teď se dočtu, že VŠE kritizuji. Já se spíš řídím vlastním rozumem a osobním pocitem, nenechám se ovlivnit jinými. Chválím, co podle mne pochvalu zaslouží, výhrady mívám podle svého uvážení. Myslím, že mít vlastní názor je dobré. Přeji hezký den. :-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .