VĚROSLAVOVA VYCHÁZKA


Dnešní den je věnován sokolům, protože od letošního
roku byl 8. říjen vyhlášen Památným sokolským dnem.
Taky je Mezinárodní den proti popáleninám. Dopoledne
jsem měla důležitý telefonát z nemocnice. Volala Mgr.
Marie Čápová z JIP, že byla pověřena ošetřujícím
lékařem, abych přišla na kliniku už před půl druhou.
Všeho jsem nechala a hned jsem spěchala. Jenže jako
obvykle byl na oddělení intenzivní péče šrumec a tak
jsem čekala cca devadesát minut. Pak jsem se dozvěděla,
že pacienta budou stěhovat do Moravského Berouna.

Už nebudu moci návštěvy realizovat každý den, protože
vlakový spoj má výluku a autobus tam jede jen dvěma
spoji - ráno a večer. Kvůli tomu, že nemůže jíst, pít a
dýchat sám, ale s pomocí různých hadiček, nemůže být
umístěn v místě bydliště, protože žádné oddělení, na to
není zařízené. Celkem jsem ušla 7 400 kroků. Cestou zpět
jsem zašla ještě do obchodu a pak pro ovoce do stánku.

Komentáře

  1. Haničko, máš to nyní moc těžké. Doufám, že máš podporu syna. Snad Ti bude pomáhat s cestou a podporou.

    OdpovědětVymazat
  2. Život vám teď ukládá těžké zkoušky. Neztrácejte naději a syna o pomoc požádej. Jste rodina a jeden člen je v ohrožení. K lehčímu životu pro tebe by měl přispět i on...

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, myslím na vás všechny!

    OdpovědětVymazat
  4. To je smutné-takové velké město a nemá patřičné oddělení pro takto nemocné lidi?

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, myslím na tebe. Nemáš to lehké.
    Divím se, že Olomouc nemá odpovídající oddělení.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, vzpomínám na Tebe. Neboj se požádat o pomoc i své známé, pokud vlastní automobil. Vozili jsme takhle tetu za strejdou do nemocnice, a protože nás bylo více a prostřídali se, tak to šlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, všichni moc na tebe myslíme a zase tam budete dva, předpokládám, že se synem a pokud manžel vnímá, určitě bude rád.

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem život samý uzlíček. Sotva se jeden rozmotal, druhý se zamotal a většinou jsem byla na všechno sama. Proto se u mne vyvinulo velké cítění s nemocnými, postiženými.Budu na vás myslet, a vy myslete také sama na sebe.

    OdpovědětVymazat
  9. Je s podivem, že krajské město a Fakultní nemocnice nemají poblíž anebo přímo ve městě oddělení s potřebným vybavením. Mít jen pár lůžek - méně než deset k dispozici, je ostuda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .