TEREZINY KROKY

Patnáctý říjnový den býval v naší rodině vždy sváteční,
protože je v českém kalendáři jméno Terezie. Tak se
jmenovala moje babička z maminčiny strany a toto
jméno mám uvedeno i v křestním listě. Mám tam
tři jména: Hana Marie Terezie. Dneska došla
dodatečně další pošta, ale až po urgenci. Doručovatelka
naší lokality byla nemocná a tak se některé zásilky

zatoulaly jinam než měly. Po poledni jsem si byla
nakoupit pár drobností. Snažím se co nejvíce
šetřit, abych utratila maximálně čtyřicet korun denně.
Odpoledne jsem se vypravila na vernisáž výstavy
Jiřího Freita, letošního jubilanta, který v květnu
oslavil šedesátku. Jako stromofil jsem se doslova
pokochala krásou. Po dlouhé době jsem se potkala
se známými osobnostmi. Komorní prostředí malé
galerie Biblio ve vědecké knihovně přivítalo na
33 přítomných návštěvníků.
Celkem jsem ušla 6400 kroků.

Vernisáž výstavy Jiřího Fraita

pohoštění

Komentáře

  1. Čtyřicet korun denně? S tím se dá v dnešní době vyžít? To nevím, zda bych tak dokázala dlouhodobě žít.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, Hani,Marie, Terezko, ve dny těch jmen si uvědom, že máš svátek a oslav činností, která je ti milá.
    Těch 40 Kč na den se snad dá dodržet pro jednoho člověka, přípaně nakoupit na dva dny, ale jen to nejnutnější.

    OdpovědětVymazat
  3. Neumím si představit vyjít se 40 Kč na den to bych asi nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky neumím moc šetřit, ale asi bych to za čtyřicet nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, opět další krůčky pro zdraví a také potěchu ducha. I já umím vyjít se 40 Kč na den. Člověk když nemá, musí umět vyjít i s málem, peníze nejsou v životě všechno. Hezký den a hlavně hodně zdraví.
    PS: Moc děkuji za krásné přáníčko.

    OdpovědětVymazat
  6. Milé komentátorky, 40,-Kč je málo, ale uvědomte si, že paní Hana musí platit denně 100,- Kč za pobyt manžela a pak tady jsou vícenáklady na dopravu. Nic jiného jí nezbývá, než se uskrovnit. Bohužel i taková je realita. A to mně moc mrzí, že to zde píšu, že porušuji klidnou atmosféru tohoto blogu... Prošla jsem také velkou zátěžovou zkouškou. To jen na moji omluvu.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, vím, že to máš teď moc těžké, ale troufnu si tvrdit, že s těmi 40 Kč vyjdeš, vždyť my, ženy, umíme být skromné. Teď zapomeň na dárečky a písemná přáníčka všem známým a šetři! Nikdy nevíš!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .