NINOSOVA PROCHÁZKA

Dnešní den, kdy má svátek Nina, ženské jméno perského
původu, podle jména Ninos, značí v překladu "úžasná",
nebo ze starořečtiny "květina". A kytiček k tomu nádherných
bylo ve čtvrtek hodně. Kromě nádherné kytice, kterou jsme

po pohřbu přenesli na hrob rodiny naší nevěsty, se sešly
ještě nádherné kytice od přátel a známých. Přes celý hřbitov
jsme šli pěšky až do pohřební služby a pak středem města
do hospůdky U Huberta, kde jsme měli posezeníčko
s příbuznými, kteří přijeli z Táborska. Celkem jsem ušla
3 000 kroků.

kytice 20 růží z rakve
drahoušek je opět se mnou

Komentáře

  1. Hani, jsi statečná a manžela si neseš v srdíčku. Máš můj veliký obdiv...manželovi jste dali nádhernou kytici a já ti přeji, aby tvé kroky životem byly naplněny štěstím a láskou. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, opravdu jsi statečná! Manžel bude i tak stále stebou, budeš ho mít v srdíčku.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbila ta báseň od dvorního básníka pana Šišky a měli jste nádhernou kytici z růží. Ale i ta malá kytička chryzantém u obrázku Vašeho miláčka je hezká, jemná. Můžete být "pořád" spolu a nebude Vám tak smutno. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani tvůj manžel už našel svůj klid, moc ti přeji, aby tvá bolest přebolela a abys našla klid a smíření i ty. Je hezké, že jsi se neuzavřela před světem a zůstala jsi s námi na blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Záplava květů člověka nevrátí, ale doma ti jak vidím chybět nebude. Přeji už klidnější dny a do budoucna smíření s osudem a hodně pěkných vzpomínek na životního druha...

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, jsi statečná. Měj manžela v srdci. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Milá Jarko,
    já si myslím, že je to právě blog, který mne drží nad vodu a především starostlivost a zájem našich nejmladších v rodině.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, ráda vidím, že jsi to zvládla a drahoušek s Tebou bude už celý život. To se nezmění. Taky Tě chválím, že jsi zde mezi námi. I drahoušek by byl rád, že jsi se neuzavřela do sebe.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, moc jsem včera na Tebe myslela.
    Taky jsem se za Tvého drahouška pomodlila.
    My máme dceru Ninu, jsem ráda, že jsem
    vybrala šťastně. Ani jsem u jejího jména nepomyslela, že má nějaký starořecký význam.
    Přeji Ti jen šťastné dny mezi Tvými nejbližšími.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .