STROMOFILOVÉ

PŘÁTELŮM STROMŮ


Milí přátelé stromů,
opravdu se nám to povedlo. Rozjeli jsme hlasování pro nejsympatičtější strom Evropy, které potrvá až do 6. března. Příběhy a fotografie finalistů naleznete na stránkách: http://voting.treeoftheyear.org/. Budeme rádi, když nás podpoříte a informaci o hlasování třeba rozšíříte dál.
Vyberte si svého favorita. V soutěži je zatím 5 stromů z Rumunska, Maďarska, Bulharska, Česka a Slovenska. Z Česka je zde Hromův dub, loňský vítěz soutěže STROM ROKU 2010 (na snímku). Hlasovat pro náš strom můžete na výše uvedené adrese. Zkuste to prosím.
(ČAS 23.2.2011)
Pověst o dubu a výzva k soutěži je publikována též 16.2.2011
s názvem HROMŮV DUB...

Komentáře

  1. Jé a já ti to právě poslala. Mě to přišlo od Haničky, tak jsem se také přidala.:o)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Taky jsem to od Haničky dostala. Ale už jsem o tom psala i minulý týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Šup a už je tam ode mne hlas! Držím palečky, ať nám to vyjde!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .