BIOLOGICKÉ JARO

VČERA ZAČALO BIOLOGICKÉ JARO
Ano. Od 15. února začíná pro naše tělo biologické jaro, zrovna tak jako 15. června po něm začíná biologické léto, od 16. července biologické pozdní léto, od 15. srpna začíná biologický podzim a 15. listopadu pro naše tělo začíná biologická zima. Známe sice základní čtyři roční období, ale rozlišujeme celou řadu jiných ročních období - astronomické, klimatologické, fenologické, biologické, agrometeorologické a tzv. hydrologický rok. Biologické roční období člověka je posunuté přibližně o 1/8 dopředu oproti astronomickému období. Příroda se jednoduše probouzí na rozdíl od našeho těla o měsíc později.
(ČAS - internetový nezávislý list)

                                                                           

Komentáře

  1. zajímavé, tohle sjem vůbec netušila. :) Jsem ráda, že to díky Tobě vím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Otavínko, to je opravdu zajímavé.
    Už teď vím, proč na mě v listopadu přijde spaní. Nejraději bych se uložila jako medvěd a spala až do jara. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za informaci. Hned se cítím líp, jaro je jaro, ať už přijde kdykoliv. Jarní vzduch už jsem zaznamenala, i když dnes je zrovna listopadové mžení a na nebi šedočerno. Přijde jaro, přijde. To snad je jediná hezká jistota...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to fakt nevím, já už mám biologické jaro za sebou.Radši bych si dala řízeček.:o))

    OdpovědětVymazat
  5. Také se musím přiznat, že jsem byla zcela nepoučena a netušila jsem.... Teď už si to budu pamatovat. Jen doufám, že s biologickým jarem přijde i jarní nálada. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  6. No nevím, moje tělo  žádné biologické jaro nezaznamenalo, myslím že se probudím zároveň s přírodou a to kdoví jestli. Pěkný večer Hani!

    OdpovědětVymazat
  7. Možná se jen příroda moudře ve svém probouzení později projevuje, ale naše biorytmy jsou stejné. Alespoň já to tak cítím.

    OdpovědětVymazat
  8. Presentation seminars * \ < . \ % . - . < ( . . > < > ( & . . @ @ + # + . . http://essay-for-your-day.gq/170/ Academic assignment . ^ ^ > Typography assignment . > ! # = < - = ! @ ^ . > % * . < - - . > # +

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .