5. 2. má Žeryk svátek a narozeniny můj blog

5. února - má svátek psík Žeryk
                                           
Žeryk má svátek 5.2.

               a můj blog dnes slaví 3. narozeniny.




             
dort poschoďový

Za tři roky se můj blog zajímavě vyvíjel. Nejen
pokud se týká ilustrací a obrázků , ty vlastní
fotečky
jsem začala dodávat od června 2009, ale i změnou
úpravy rubrik, hlavní stránky i barvou tapety.

Od září 2008 navštívilo můj blog do včerejška
53056 lidí. Pravda v porovnání s nejlepšími
blogery je to kapička v moři, ale nevěnuji se jen
tomuto blogu, ale i jiným činnostem.

Souhrou náhod jsem si nechala blog vyhodnotit
mladým blogerem …

Hodnocení blogu Píseček - Otavínka

ssssimpsonovi | Web | Včera v 20:37 | Reagovat
Ahoj, přál/a sis abych ti ohodnotil blog a už jsem to udělal :) tady to máš:

10. Hodnocení

Včera v 20:36 | Dolman |  Hodnocení   (4.2. 2011)
Přezdívka: Píseček 
Blog: zde

1. První dojem - pěkný (3)
2. Záhlaví - jednoduchý nekvalitní obrázek s písmem, ale pěkný (3)
3. Menu - pěkný (4)
4. Celkový desing - pěkný (3)
5. Články - videa, obrázky, text..pěkný :) (5)

18/25 bodů

a jak vidíte, nedopadla jsem vzhledem k věku
nijak katastrofálně, i když…

třetí


Děkuji všem příznivcům a návštěvníkům blogu

za jejich zájem a blogerkám i blogerům za pomoc

při tvorbě těchto stránek a doufám, že mi zůstanete

nakloněni i v dalším období

Komentáře

  1. Milá Haničko! Blahopřeji ti ke třetímu výročí založení blogu a přeji ti spoustu dalších návštěvníků, zajímavých článků a fotografií! Já osobně k tobě budu velice rád chodit i nadále! Kamarád Milan z Bakova

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Otavínko -Haničko! Neboj, o ty "své věrné" nepřijdeš! Důležité je, že se to líbí nám a těm, kteří k Tobě chodí stále. Jen vydrž! Až já budu mít blogové narozky, tak se taky ozvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Haničko, také ti moc gratuluji k tvému třetímu výročí na blogu a přeji ti mnoho krásných článků a mnoho návštěvníků.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Haničko. Dobře udělali Tvoji mlaďoši, že Tě do toho navezli. Máš moc pěkný blog a koukám, že jsi zkvalitnila svůj život. Máme ke komu chodit pro poučení a dostávat porce podpory od Tebe. Je celý tak bohatý, že se nedá denně ani všechno projít. Jak to děláš? Do dalšího roku hodně sil a invence, ať Tě pořád tak baví psát na blog. Mnoho zdraví. Kitty s Pepínem Ti drží palce, milá kamoško.

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně gratuluji k výročí založení blogu a těším se na další setkávání.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .