KROKY TŘIKRÁLOVÉ

 Šestý lednový den je zasvěcen třem poutníkům

 Baltazarovi, Kašparovi a Melicharovi. Jmenovců

 mají poměrně málo na území ČR. 


 

Dnešní den byl

 slunečný, ale velmi větrný. Ač byla modrá obloha,

stromy se klaněly větrem k zemi a na nebi byly

růžové mraky, které se jevily jako pohoří, což nám

dává na vědomí, že vítr bude asi delší čas.

Ven jsem nešla, protože mám holé nohy bez obvazů,

jelikož mám na nich exém. Pochodovala jsem proto

jen po chodbě a schodech tam i zpět, vybrala poštu

ze schránky a tím ušla pouhých 100 m.

Komentáře

  1. Máš trápení s nohama. Já jsem včera obnovila šlapání na kolečku a myslím, že je to dobré, klouby to rozpohybuje, ale nezatíží vahou těla. Přeji brzké uzdravení nohou- z toho ekzému.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .