VILMÍNINY KROKY

 Jméno Vilma je v českém kalendáři uvedeno dne 7. ledna.

  Původem německé, znamená " mou ochranou je vůle nebo přání".

V Česku žije na 1800 jmenovkyň.

Sedmý lednový den je pro naší rodinu svátečním dnem,

nejen kvůli šťastné sedmičce, ale zejména proto, že se

ve znamení kozoroha narodil můj vnuk, který má 

biblické jméno Jáchym.

Už večer jsem mu gratulovala meilem, protože jsem byla

informována, že je někde v zahraničí. Bůhví, kde byl,

ale dopoledne dělal zkoušku na VŠB

a před polednem mi telefonoval, že to udělal

a ještě cosi říkal, ale jak špatně slyším, tak ani nevím, co.
 

Něco mluvil o chřipce či nachlazení, které se mu dostalo

do těla už před Silvestrem

a tak skoro týden ležel, spal, potil se a připravoval se

na svůj den D.


Ač bylo venku krásně slunečno, vítr nefoukal,

bála jsem se jít po venku, jelikož nemám zavázané nohy,

protože svědící vyrážka nic na tom nesnese a tak jsem

šlapala jen po chodbě a schodech dolů a nahoru, abych

se rozpohybovala. Podle návodu šlapat: pata, špička, celá noha

jsem ušla 200 m. Prý je to zdravé pro zánět žil. Včera jsem

doužívala antibiotika, ale dnes jsem si už musela zase vzít paralen,

protože začaly svalové bolesti. Doktoři v pátek neordinují

a tak se verdikt, co dál dozvím až po neděli.

Komentáře

  1. Zdravím, Haničko, přeji ti, aby byl verdikt lékařů co nejpříznivější.♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .