EDITINY KROKY

 Jméno Edita je anglosaského původu a v českém

 kalendáři je  uvedeno dne 13. ledna. V překladu

značí "štěstí". V ČR žije na 6 500 jmenovkyň. U nás

v domečku taky žije jedna  Edita, sympatická blondýnka,

která ráda luští křížovky a když někde nějakou najdu, tak

ji vložím do její schránky. Dnes jsem jí gratulovala 

k svátku psaníčkem s přáníčkem, protože počítač nemá.

Dopoledne přijelo za mnou  andělské zjevení, sestřička

Miluška, která umí ošetřovat rány a očistila mi nohy,

namazala vhodnou mastí a zabandážovala. Nohy mám

stále oteklé, červené, svědící a snad v pondělí někdo

z lékařů poradí, co dělat. Telefonicky se nedá dovolat.

Před 14 hodinou jsem šla do poštovní schránky na 

rohu ulice a pak k paní Marii. Ta měla na stole

nádherné karafiáty.


Taky dnes oslavoval životní jubileum jeden pán,

který miluje hudbu Romana Dragouna.

Moc jsem na něj vzpomínala a pouštěla si oblíbené

skladby výše jmenovaného.

Ušla jsem 400 m.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .