ČERVNOVÁ BILANCE



Šestý měsíc jménem ČERVEN jsem chodila po venku zejména kvůli
nákupu. Byla jsem celkem jedenáctkrát mimo dům a našlapala jsem
celkem 30 000 m.
Nákupy do blízkého obchůdku byly nejčastější, vzdálenější výšlap
spojený se vzdáleností až do středu města byl čtyřikrát. Vždy to
obnášelo větší počet metrů, protože naše město je nyní celé rozkopané
a tramvajové výluky jsou na nejproblematičtější trati od nádraží
do středu města. Pravda, jezdí tam jakési autobusy, ale dosud jsem
neobjevila odkud kam. 

Komentáře

  1. Dříve jsem do Olomouce občas zajela, ale teď už ne, jedním z důvodů je právě to, že v posledních letech byly časté výluky a změny ve spojích, že člověk-návštěvník se v tom těžko orientoval. O rozkopaných ulicích nemluvím. Právě od nádraží by to měli konečně spravit tak, aby to turisté raději nevzdávali. Vystoupí z vlaku a před nádražní budovou pak mají velké překvapení. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Libuše

    Olomouc je pro mne krásným historickým městem, ale není pro mě obvyklé, že bych se městem procházela a kochala památkami. Je mi to dosti líto, neboť vím, že jsem proto, abych to napravila, moc neudělala.
    Patřili jsme pod Brno, tedy jsem poznávala historii města, kulturu, zákoutí.
    Úřady má město Olomouc u nádraží, takže není důvod spěchat k městu. Ale snažím se alespoň číst o městě a okolí různé pověsti, historické události, abych srovnala nevyvážené skóre s Brnem.

    OdpovědětVymazat
  3. Olomouc byla často cílem mých cest. Jezdila jsem tam i do školy- nádstavby ekonomické a v r. 1962 odmaturovala.Sleduji a také díky tobě, Otavínko ledaco nového vím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .