MARTININY KROKY


Dne 17. července   jmeniny Martina.
V Česku jde o 18. nejčastější jméno.  Původem
jde o jméno latinské, odvozené od římského boha
války – Marta. Znamená tedy zasvěcená Martovi.
Má v sobě moc, sílu a odvahu a co si umane, vyřeší.
Ráno jsem vezla sousedku na oční kliniku a po návratu
Jsem se vypravila do lékárny i obchodu. Byla jsem
smutná, protože mi nešel od rána počítač. Krabička
za počítačem svítící byla bez známek života a také
počítač se nedařilo otevřít. 

Hned jsem volala na všechny
strany. I vnoučkovi, který slíbil, že se na to přijde
odpoledne podívat. Musela jsem taky koupit nějaké
ovoce, abych měla, co nabídnout. Cestou z obchodu
jsem promokla, ale nachodila jsem 1 800 m.
U výtahu našeho domečku jsem potkala jednu paní,
která  mi řekla, že je na objektu nějaká firma kvůli
internetu, protože se jim ráno podařilo přeseknout
jakési kabely  jiných klientů a těm to nyní nejde. Hned
se mi ulevilo, že jde o několikanásobný problém, který
bude někdo řešit. Po 15 hodině se rozsvítilo několik
světýlek a opravdu i můj počítač najednou šel. Měla
jsem asi zavolat vnukovi, že je to už v pořádku, ale já
jsem ještě něco po něm chtěla. On opravdu přišel
i s tátou, aby babičce opravili počítač. Kvůli tomu
i něco důležitého zrušili a ona jim to ani nezavolá,
že je vše O.K. No, nejsem Martina, aby se zadařilo
vše. Tak všem dnešním oslavenkyním gratuluji
a přeji zdraví, štěstí  a vše nejlepší!






Komentáře

  1. Omlouvám se dvěma mužům, kteří v dešti spěchali, aby pomohli a pomoci už nebylo akutně třeba.
    Nechtěla jsem nikoho honit a ani zneužívat. Promiňte prosím!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Otavínko, blahopřeji k novému blogu a přeji hodně štěstí na nové adrese. Ještě jsem se nerozhodla jestli budu blogovat někde jinde. DAKO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá DAKO, rozmysli se, mrzelo by mne, kdybych nemohla číst o knihovně v tomto regionu.

      Vymazat
  3. Haničko, mrzí mne, že jsi měla problémy s PC s jistě rozzlobila syna a vnuka, ale já vím, že jsi to myslela dobře, abys je zase viděla. Přeji Ti lepší časy.

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, nemyslím, že by se měli zlobit. Tys přece nevěděla, že mají něco důležitého. Naopak, měli by přijít rádi.♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .