SEŠLOST U GOLIÁŠE




Šťastná maminka
V narozeninový den odpoledne přijela nevěsta se synem
a vzali mne autem  na smluvené místo do vyhlášeného
restaurantu U Goliáše. Mají tam výborný výběr jídla a
příjemnou obsluhu. Rádi tam chodíme. Tentokrát byl
reservován stůl pro rodinnou jedenáctku. Dne 14. 7.
měl narozeniny otec oslavenkyně  Luboš a tak mu přišli
popřát  malí i velcí. Já jsem mu gratulovala na blogu a
mejlem. Oslavenkyně dostala tři nádherné kytice a plno
darů, dárků i dárečků. Seděli jsme hned u vchodu s výhledem
na dvůr a zahrádku s květinovým dekorem i hezkými muškáty.
Nejdéle se čekalo na pár mladých, kteří dojíždějí z práce téměř
dvacet km. 
Jubilantka přebírá  s potěšením dary

Největší radost kromě lahvinek, obálek
a zážitkových darů měla Marcelka z letního klobouku. 

Oslavenec 14.7. a tatínek jubilantky
 neteřinka jubilantky   
Nejmladší neteřinka
Oslavenkyně v klobouku
Bratr jubilantky v klobouku
Jak jinak, musela jsem to taky zkusit

Ten si ovšem vyzkoušeli skoro všichni. Pak si taky každý vybral
k jídélku to, na co měl chuť a jedlo se, pilo a hodovalo skoro
pět hodin. Mezitím taky byl veliký slejvák. Malé děti – dvě
roztomilé blondýnky, osmiletá  a desetiletá  si
hrály se starší sestřenkou a jejím přítelem různé hry jako
pexeso a pak provozovaly zábavu „ škola hrou“.

Sestřenky se baví hrou
Oslavenkyně dne byla opravdu v pohodě a šťastná.

Po rozchodu se většina
přítomných rozprchla a já byla dovezena domů, protože jinak
bych byla nucena zavolat si taxíka. Ve středu města nic nejezdí,
protože je tam dlouhodobá výluka. Naše oslavenkyně asi bude
mít nyní několik dalších sedánek tu i onde, protože taky je třeba
zapít takovou číslovku i s kolegy z práce, s kamarádkami apod.
Tak nezbývá než jí popřát, aby vše ve zdraví zvládla a byla,
v radosti a pohodě co nejdéle.








Komentáře

  1. Klobouček slušel všem. Oslavenkyni přeji dalších padesát let ve zdraví a duševní svěžesti.
    Svatka

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná sešlost, Otavínko.... 50tka je významné výročí a kladem je, že většina zúčastněných je stále svěží. Klobouk je výborný a dělá "dobrou hlavu". Vám také sluší a klidně si tu fotku můžete dát na profil. Přeji všem takovou pohodu, jak je na fotkách. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím i oslavenkyni a musím říci, že ty jsi opravdu kloboukový typ. Mohla bys je předvádět.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já bych chtěla nižší. Jsem vysoká až až. Ale mám ráda podobné klobouky. Ten, co má v profilu je z trávy a ve skříni mám ještě jeden slamáček.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .