MATĚJOVY KROKY

Dne 24. února je v kalendáři Matěj, mužské jméno, jehož
původ je hebrejský a v překladu znamená "dar od Boha."
Domácké varianty jsou: Matějek, Matýsek, Matík, Mates,
Maťo, Matějíček, Máťa. Na Slovensku se užívá Matej.


Taky se slaví několikrát ročně. Církevní kalendář má
vymezen 14. květen a na východě 9. srpna.
V Praze se kdysi konala od 24.2. Matějská pouť a leckde
se koná i v jiném čase.
Svatý Matěj

Já dneska zahájila rehabilitační cyklus. Byla jsem objednána
hned od rána. Zprvu na jakési proudy, které trvaly 6 minut.
Mravenčení bylo příjemné. O třicet minut později následovala
jakoby tlaková masáž, která byla dosti bolestivá a ta trvala
20 minut. Pak jsem si došla ještě nakoupit do okolních obchodů
a vydala se k domovu. Nepříjemné mrholení mne nedovolilo
jít pěšky celou trasu, ale i tak jsem ušla 4 000 kroků.

Komentáře

  1. Dala jsi se do toho, tak držím palečky, aby rehabilitace pomohla.

    OdpovědětVymazat
  2. Začala jsi ozdravný procest, takže se do toho dej a přeju ti, ať ti to přinese užitek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že se rehabilitací připravuješ na jaro. Já teď chodím dvakrát týdně taky na rehabilitace pat. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .