BLAŽEJOVA VYCHÁZKA

Dnešní den jsem měla tzv. doktorské kolečko, které ač
je chřipková epidemie jsem si nemohla odpustit, protože
na Alergologii se objednává tři měsíce dopředu. Před
sedmou hodinou ranní silně sněžilo a bylo - osm. Taky
to klouzalo. Měla jsem objednaného " Paušálníčka"
a měla jsem co dělat, abych nespadla na chodníku
před klinikou.


Kdo je Blažej, který má dnes svátek si můžete přečíst
v loňském článku:

stará část nemocnice u pošty

stará nemocniční brána

Protože je v areálu nemocnice pošta, využila jsem možnosti
zajít si tam, protože tam nebývá tolik lidí jako ve městě.
Kolem deváté hodiny jsem si objednala autíčko a nechala
se dovézt na polikliniku SPEA na odběry krve. Tam byla
sestřička, které se podařilo napíchnout žílu hned napoprvé,
však jsem jí říkala, že je to na Řád zlaté jehličky". Pak jsem
si sehnala roušky na jedno použití a odjela jsem tramvají
k Bystřičce, odkud je to jenom kousek k Elvisovi.


U Elviska
Tam jsem si dala čajík a jogurtový řez místo snídaně
a po přečtení denního tisku jsem odjela domů.
Celkem jsem ušla 3 200 kroků.

Komentáře

  1. Řád zlaté jehličky -  to se mi líbí! Někdo má se žílami problém, třeba moje maminka taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doktorské kolečko při Blažejově vycházce. Ty umíš i běžné věci zajímavě podat... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, vzpomněla jsem si hned na mou oblíbenou pohádku, moc pěkně si popsala běhání po doktorech.

    OdpovědětVymazat
  4. Doktorské kolečko jsi zvládla na jedničku, proto se hodí i Řád zlaté jehličky, vše na jedna a za jedna!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .