ŘEHOŘOVY KROKY

Ačkoliv je v kalendáři uvedeno jméno Věnceslav,
byl asi dříve Řehoř, protože v pranostice se píše
" O svatém Řehoři mrazy přituhnou a vše moří."


Dnes byl nádherný čas a svítilo sluníčko, které
mne doslova vytáhlo ven. Abych něco udělala pro
své zdraví , šla jsem pěšky ke škole, Jiráskovou ulicí,
kde jsem měla v Lahůdkách odložen meruňkový čaj
ve velkém balíku. Pak jsem se ještě zastavila v Elektře pro
svíčičku a pěšky podél Alberta a Bivoje k Elvisovi.
Tam bylo dost lidí a tak jsem sehnala až box u toalet.
Dala jsem si oblíbené kafíčko, rozsvítila svíčičku na
počest našeho výročí seznámení. Přečetla jsem si
veškerý denní tisk, poslechla si Elvisovo CD a po
hodině jsem se odebrala k domovu.


svíčička na stole


u baru


stropní malba


stěny nově

Protože jsem neměla peníze na taxíka, nemohu přece
jezdit denně, tak jsem šla pěšky i zpět. Celkem jsem
ušla 9 800 kroků. Původně jsem se chtěla podívat na
Horní náměstí, kde je kovové srdce pro zamilované.
Páry tam mohou navlékat zámky a políbit se.

Komentáře

  1. Zajímavé srdce - zdá se, že funguje ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To sluníčko ti Hani, závidím. My jsme ho už dobrý týden neviděli.
    Vidím, že jsi své kavárničce věrná a když jsi venku, tak nikdy nezapomeneš zajít a posedět. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Milá Jarko, to máš tak, to místo mne doslova fascinuje a cítím se tam jak ryba ve vodě. Slyším oblíbenou muziku, mohu si tam přečíst deníky a dát bezkofeinové a chutné kafíčko. Co víc si přát, že?

    OdpovědětVymazat
  4. S tím Řehořem je to nějaké divné - v "moudré knize" jsem napočítala 13 svatých tohoto jména./Papež Řehoř II - svátek 11.2. pak ještě Řehoř Nysský-biskup-svátek 13.3./ Tak ty jsou nejblíž k tomuto datu. Také se říká: "Na svatého Řehoře,čáp letí přes moře - šelma sedlák,který neoře." - to by spíš odpovídalo k tomu březnu  a ty mrazy k tomu únorovému.

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn den jak je vidět. Také se dneska chystám do kavárny, navečer posedět a předat dárek. A k tomu taxi - dověděla jsem se, že v jedné naší příměstské obci dotuje obecní úřad seniorům službu seniortaxi a cena - 10 Kč jedna cesta. Ale myslím, že je to jen na jízdu k lékaři nebo do nemocnice, ale i tak výborné.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, ty jsi fakt dobrá! Takového ťapání, ale když je sluníčko, jde to líp, že? U nás je bohužel inverze.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .