DOROTČINY KROKY

V kalendáři je sice uvedeno jméno Vanda, ale leckde
se slaví Dorota, ženské jméno řeckého původu, které
značí " Boží dar".

Svatá Dorota



Před polednem jsem jela běložlutým autíčkem do
knihovny, abych se poradila o současné normě
bibliografického záznamu. Pak jsem se odebrala
k Elvisovi, kde jsem si přečetla noviny, poslechla
hudbu a kolem patnácté hodiny jsem se vrátila domů.
Mezitím jsem prošla město, dokoupila před víkendem
potřebné potraviny. Celkem jsem ušla 2 200 kroků.
Když jsem procházela chodbou domu, tak jsem
zjistila, že někdo ukradl mojí orchidejku. Asi se někomu
zalíbila. Mrzí mne, že neuvidím ostatní květy. Byly
nasazeny čtyři. Je to poučení, ale i slzy zklamání
se objevily.


Sbohem kytičko!

Komentáře

  1. Čo už, mne zase niekto ukradol figúrku Mikuláša/Santu z polymérovej hmoty, ktorú som dala na chodbu(minivestibul vchodu), svet ide ďalej. inak zaujímavé s tým počtom krokov? Máte krokomer? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Dena, chodím od srpna 2012 a už mám svůj počítací rituál.Udělám dva kroky do metru. Krokoměr jsem taky kdysi dostala, ale nějak mě to nešlo nastavit.Vždy když se vrátím z procházky, tak si vezmu mapu a spočítám metry a z toho pak kroky.Vedu si i sešit, kde píšu počet kroků denně a měsíčně.Byly doby, kdy jsem v zimě vůbec nevycházela. Asi deset let.

    OdpovědětVymazat
  3. Otavínko, to je mi líto, že ti někdo ukradl orchidej.
    Místo, aby byli lidé rádi, že zdobí chodbu a pokochali se jejími květy, tak se zachovají jako barbaři!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Hani, tak to je mi za tou orchidejkou smutno. Měla krásné žíhané květy, které se tak často nevidí, tak se prostě někomu zalíbila a musel ji mít u sebe doma...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Bohužel se prý v našem domě všechno, co je hezké krade. Říkala mi to sousedka. Ptala se, kam jsem schovala kytičku. Že jsou někteří, co mají vše zmapované a ztrácí se i boty přede dveřmi, no všechno, co není zamčené, ale i co je - ze sklepa a pod.Je to poučení pro příště.

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu tvoje pocity ze ztráty květiny, ale prostě je to tak. Bydlím také léta v paneláku, jsem moc spokojená, obyvatelé jsou v pohodě. I když se zavírá a běžně se do chodby nikdo nedostane, pohybuje se zde dost cizích lidí a někteří mají klíče od vchodu (listonoška, žena na placený úklid, ráno novinová roznáška ... a nevím kdo ještě). U nás před léty bývalo na chodně hooodně květin, pak se to muselo dát pryč, že je nějaká vyhláška, kdyby zasahovali požárníci (už se to tady stalo) nebo záchranka by někoho nesla do sanitky, že je chodba úzká - a je to pravda. Teď asi druhý rok má moje sousedka v koutku před dveřmi menší stojan s orchidejkou, ale zrovna včera jsem se dívala - ta květina živoří. ... Jinak, boty si tady nikdo nedovolí nechat a co se mi ztratilo? Minulý rok při opravě domu mi někdo ukradl část balkonu (neuvěřitelné!), asi sběrači kovů.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Část balkonu, tož to nemám slov.
    Ale k té orchidejce Haničko - Otavínko, to je mě moc líto. Já mám na chodbě vánoční kaktus - obrovský, asi by se s ním zloděj nadřel, v druhém rohu klivii. Tož a taky ji zloděj ukradl, no marný krásně kvetla, dobře mě tak, měla jsem si ji vzít domů. Druhý den byla kvetoucí klivie zpět a vše se vysvětlilo. Soused šel pozdě domů z opicí, obával se. Tak jej napadlo si vzít pro svou ženu tu naši klivii. No i tak se může.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to je ale sprosté! Tak dlouho ti tam vydržela! Ale to víš, nová orchidejka stojí korunky a takhle ji má někdo zadarmo a ještě s krásnými květy. Je mi to líto, ale současně bych měla vztek.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Milá Ježurko, přesně tak toje. Je mi do pláče a mám vztek. Když jsem včera o tom mluvila se sousedkou, která se mi ptala, kde mám schovanou kytičku a já jí řekla, že tam zůstal jen obal na květináč, tak říkala, že je bohužel náš dům plný zlodějů. A ztrácí se věci ze sklepa, boty za dveřmi, květiny na chodbě. V domě s pečovatelskou službou by to jeden nečekal, ale je to tak.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .