LJUBINY KRŮČKY

Název dnešní vycházky je podle jména
LJUBA, které je slovanského původu, podle ruského
slova Ljubov. To v překladu značí " láska". Domácí
varianty jsou: Ljuba, Luba, Ljubička, slovenská verze
je Lubica. Liběnka byla dnes na pracovní brigádě,


Stáňa hlídala vnučku, Maruška je nemocná a tak jsem se
vydala sama prozkoumat okolí. Bylo dost chladno, jen tři
stupně a foukal ledový vítr. Došla jsem k hotelu FORD
a s foťáčkem jsem si ho kolem dokola i uvnitř v kavárně
vyfotila. Na tuto kavárnu mne upozornil majitel rockové
kavárny 21 pan Moser, protože od nich mají dobré kafíčko.
Chtěla jsem si koupit bezkofeinové kafíčko i domů, ale
prodávají se jen zrnka a já mlýnek nemám. Navíc jsem
už turka nepila ani nepamatuji. Zákusky mají kus za 39,-
Kč a taky linecká srdíčka. Ale já zhýčkaná od Elviska
mu zůstanu věrná. Uvnitř kavárny je příjemný lokál,
na stolku je růžička se svíčičkou. Byly obsazeny jen tři stoly
a velký prostor vypadal poloprázdný. Kafíčko bylo docela
dobré, ale u Elviska mají chuťově lepší. Asi ho umí lépe
připravit. Jinak obsluha příjemná. Pan šéf taky říkal, že
mají ještě jednu kavárničku, velice romantickou v ulici
Zeyerova, tak se tam půjdu někdy podívat. Celkem jsem ušla
jen 2 000 kroků.


Hotel FORD


Hotel a kavárna, Lipenská 7


Cafe de Luxe


kavárna uvnitř


Růžička a svíčička na stolku


Kavárenské zázemí

Komentáře

  1. Jak koukám, tak Ford nemá jen servis pro autíčka, ale i pro návštěvnice. Poznalas, můžeš posoudit. Před dalšími testováními stejně skončíš u Elviska, tam to máš jisté ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí prostředí uvnitř kavárny a celková výzdoba.  :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko,mlýnek na kávu mám,zásadně si melu sama, tak si ji kup a přijď si ji ke mně namlet.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Milá Stani, já kávu turka vůbec nemohu.
    Leda, že bycg to nějak přecedila, či udělala překapávanou.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono to tak někdy dopadne, že není nikdo jako společník, že? Ale ty jsi šikovná, poradila sis a šla a udělala pro nás skvělou reportáž i s fotkami.

    OdpovědětVymazat
  6. Ono to tak někdy dopadne, že není nikdo jako společník, že? Ale ty jsi šikovná, poradila sis a šla a udělala pro nás skvělou reportáž i s fotkami.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .