ZAJÍMAVÉ STŘÍPKY Z PÍSKU


Tak už je to týden, co jsem byla v Písku
a kochala jsem se
úžasnou recitací páně
Janíka na literárním podvečeru.



V Knihovně města Písku jsem uviděla zajímavá vrátka.
Prý jsou pro zloděje.


Taky jsem ve studovně a tam, kde vzniká " Čtení z Písku"
objevila nové CD Milana Prince, které vyšlo 19.10. t.r.
Jmenuje se TABULA RASA ? a zní úžasně.


A co nového ještě ? V Muzeu Prácheňska
se připravuje křest nové knihy na 19. listopadu t.r. - protože
web " Čtení z Písku" byl výběrově převeden do knižní podoby.
Podle obálky knihy to vypadá sympaticky.



Minule, když jsem byla v Písku, tak jsem objevila
obchůdek "Hladová pohotovost", ale tenkrát se
nepodařilo zjistit, o co jde.
Je to krámek s obloženými houskami vším
možným, který je otevřen denně do 21 :00
a o víkendech přes noc.



Když jdete kolem radnice a věžní hodiny bijí celou,
najednou se rozezní příjemná muzika.
Než přijdete na to, že to zní z radnice,
tak to chvíli trvá, protože zprvu si myslíte,
že někde opodál stojí nějaký hudebník a hraje.



V cukrárně u Volfů mají kromě kresleného pohledu,
moc dobré zákusky, které vyrábí podle tradičních
rodinných receptů minulého
století a opravdu si smlsnete. Jedna báseň.

Komentáře

  1. Hladová pohotovost má příjemný název, ale asi i obsah může být zajímavý. Muzika z radnice je také zajímavá. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sympatický záměr - nasytit, ne opít...

    OdpovědětVymazat
  3. Vrátka pro zloděje? Mají v německých a rakouských velkých knihovnách. Tam si nikdo nedovolí odnášet knihu pod kabátem.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné střípky z Písku. Hlavně, že jsi si pobyt hezky užila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoumala jsem na fotce ta "vrátka pro zloděje". Jsou to aktivované brány, které v případě odnášení knihy bez vědomí knihovnic, začnou pískat. Čili jsou to spíše "vrátka proti zlodějům",

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Ano, máš pravdu. Když by si někdo něco chtěl odnést tak to vyšle takový alarm, že nenechá nenechavce projít. V té písecké knihovně to budou teprve uvádět do provozu, ale vrátka už mají.

    OdpovědětVymazat
  7. Samé zajímavé a krásné objekty jsi nám ukázala a dala jim krásný nový kabátek. To věřím, že se ti zpátky nechtělo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .