ARTUROVA PROCHÁZKA 2013

Včerejší den jsem byla domluvena s jedním pánem na
překlad dopisu z Dachau z doby před sedmdesáti lety.
Hrozně to klouzalo, ale odkládat jsem to nechtěla, protože
může být ještě hůře. Mám sice návleky na boty, ale bez
cizí pomoci se nedaří je navléci, tak musím poprosit nějaké

ochotné muže. Šla jsem proto s holí a velice opatrně, abych
nespadla.
Někde byl chodník suchý, jinde mokrý a někde se zbytky
sněhu, který přimrzával. Naštěstí jsem obě cesty zvládla
bez pádu. Při cestě zpět jsem si došla ještě nakoupit do
Alberta, protože moje chladnička zeje doslova prázdnotou.
Ráno jsem ještě "doklusala" do NATURu, ale zcela zbytečně.
Dia džem meruňka nebyl k mání. Mám si příště zavolat.
Celkem jsem ušla 10 000 kroků.

Komentáře

  1. Haničko, buď opatrná na sněhu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji Vás, že chodíte nakupovat do Naturu. Je to prodejna potravin zdravé výživy, ale spíše jako sázková kancelář. Věčně věků má zavříno a odhadnout, kdy tam budou je téměř nemožné. Kdykoliv jsem tam šla, tak bylo zavřeno.

    OdpovědětVymazat
  3. No, tolik kroků v tom nečase? To buď ráda, že jsi neupadla, dnes jsem vyslechla doslova referát na tento den a jeho pády.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .