ALBERTÍKOVA VYCHÁZKA


Mužské jméno Albert se dávalo šlechticům, ale t.č.
jsou v mnoha městech ČR obchodní řetězce ALBERT.

Albert - oslavenec


Když jsem se dnes ptala prodavaček, zda a jak jejich
zaměstnavatel reagoval na sváteční den, tak nevěděly.
Protože je taky třetí čtvrtek v měsíci - slaví se v mnoha
zemích na světě Mezinárodní nekuřácký den, jehož cílem
je poukázat na škodlivost kouření zejména u dětí
a mládeže. Dalším kuriózním svátkem dnešního dne
je Světový den pozdravů, který se poprvé slavil před
40 lety v roce 1973 a každý by měl dnes pozdravit
alespoň desetkrát. Toto doporučení jsem naplnila.
A nebyla jsem jediná, pozdravili mne i neznámí lidé.
Ráno jsem byla na pedikúře a po obědě jsem šla za
Liduškou do Polívkové ulice. Při cestě zpět pršelo jen
se lilo, ale i přesto jsem šla pěšky jednu zastávku navíc,
protože u parku byla nepřehledná cesta a samé výkopy.
Celkem jsem ušla 8 800 kroků.

stavba bezbariérového vstupu do střediska

Komentáře

  1. No vida. Taky jsem byla na pedikúře a koupila jsem si úžasné pantofle na doma. Nebudou mi hudlovat malíčky.
    Snad se mi tento komentář uloží - dnes mi všechny nejdou odeslat. Blog má asi zase potíže... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Hurá, odešlo to. K cizím mi komentář uloží, ale když komentuju já u sebe, nechce mi to odeslat... :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Taky, když jsem včera šla na středisko, tak jsem to musela obcházet. To ale asi budou muset dělat úpravy pro vozíček i uvnitř, tam není výtah velký na vozíček.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už vím, proč nešly blogy !
    Prý to bylo proto, že byl Světový den pozdravů. Donutilo to hodně blogerů si vzájemně postěžovat a tím naplnili heslo dne, aspoň deset pozdravů.

    OdpovědětVymazat
  5. Oslavence jsem navštívila den před svátkem. Tedy toho zděného. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To byla včera i dnes síla s tím blogem. A u nás také opět nešel odpoledne internet. Ach jo, asi nás to nabádá, abychom dělaly něco užitečného, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Milá Ježurko, třeba to s námi myslí dobře a upozorňuje nás to, že bychom mohli začít gruntovat před Vánocemi a ne vysedávat u počítače.

    OdpovědětVymazat
  8. Vybavila jsem si jednoho válečníka: Alberta z Valdštejna...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .