BĚTČINA VYCHÁZKA

Jméno Bětka je odvozeno od královského Alžběta.
Kromě toho dneska je Mezinárodní den mužů, který
se slaví už po čtrnácté v celém světě, jen v ČR to
nějak nejde. Oficiálně jej poprvé vyhlásili dne 19. 11.
1999 v Karibiku na ostrovech Trinidad a Tobago.




Můj drahoušek se na oslavu moc těšil, ale před
měsícem odešel na mráček a tam se asi nic podobného
nekoná. Svíčičku virtuální jsem mu rozsvítila
v Chrámu v 6:53 a plápolající svíčičku 10:13 doma.
Před osmou hodinou jsem odjela na úřednické
kolečko. Na úřadu práce jsem měla poprvé malinké

čísílko šest, ale taky jsem byla venku raz dva. Na
nic nemám nárok, protože jsme dostali přeplatek
a tak se mám ohlásit po Novém roce až budu znát
výši vdovského důchodu a mít všechny platby
převedeny na sebe. Tak jsem šla do vysokého
domu kde sídlí čez, ale paní tam nebyla a tudíž
jsem jela do kolumbária, ale nemohla jsem na čipovou
kartu otevřít dvéře. Prapodivný den.

Po obědě jsem
zašla na poštu poslat rozměrné nástěnné kalendáře
města Písku několika patriotům milovaného města
a taky do papírnictví k Zenitu. Hned vedle jsem
objevila další zajímavý obchůdek, kde prodávali
jablka, květiny a jiné prostodivnosti. Koupila jsem
si květinu zvanou Zelenec nebo taky Pavoučinec, který
má čistit vzduch. V pozdním odpoledni jsem si šla
k obvodní lékařce pro recepty na léky, Ušla jsem celkem
12 000 kroků.

Komentáře

  1. Někdy se nedaří a nedaří. Při uslzeném počasí není divu, že není nálada ouřadů něco iniciativně řešit. I technika má své dny. Dnes se to sešlo... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Haničko, MDM neznám, opravdu se to v Čechách nějak neuchytilo. Tak už je to měsíc, čas běží jako voda. Běhat po úřadech a ještě bez dobrého vyřízení, tak to je radost. Měj se. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, ty jsi toho tedy dnes nachodila, jsi vytrvalá a jde ti to! Pavoučinec jsem taky kdysi měla, líbí se mi. Tak snad budeš příště mít víc štěstí na těch nekonečných úřadech.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .