LEOPOLDOVA A OTMAROVA CHŮZE


Včera a dnes jsem chodila jenom kolem dokola. Po
oba dva dny byla v kalendáři mužská jména
německého původu. To dnešní jméno v původním
významu značí šťastný a bohatý. Nebo taky díky
bohatství je šťastný, ale někdo může být šťastný,

když má kolem sebe dobré lidi, kteří ho nenechají
na holičkách a když mohou, tak pomohou.
Moje kroky směřovaly včera i dnes do lékárny vrátit
prošlé léky, na poštu do schránky, do obchodu koupit veky
krájené a nějakou tu obloženinu jako je anglická slanina
nebo sýr pro mladé a taky do cukrárny Dobrý dortík pro
opravdu velké dobrůtky. Jaké bylo moje zklamání, když
mladí zavolali, že jim to v pátek nevyjde, ale přijdou až
v sobotu. Ani jsem neměla čas popisovat včerejší variace,
protože stále něco přebírám, likviduji a přemýšlím, jak
to či ono udělat. Naštěstí mám hodnou nevěstu, která
pomáhá, kde může. Taky jsem v jejím věku měla sílu,
ale kdyby nebyla ochotná ona, musela bych si objednat
nějakou výpomoc. Celkem jsem za oba dva dny ušla
5 600 kroků.

Komentáře

  1. Tak to jsi se dnes potěšila s mladými, večka i dortíky jistě v lednici bez úhony počkaly.
    Je moc fajn, že máš hodnou a ochotnou nevěstu, je vidět, že si tvůj synek dobře vybral.;-))

    OdpovědětVymazat
  2. veky a dortíky počkají. já mám stejně raději ty uleželé z předchozího dne, jsou takové vláčnější. Buď ráda za hodnou snachu i syna. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je opravdu fajn mít hodné snachy, mám také hodné všechny tři, ale zatím si vystačíme sami, tak... Hani, pokud máš co dělat je to dobré, zabavíš se.

    OdpovědětVymazat
  4. To máte štěstí, mít hodnou nevěstu je k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, Haničko. Když nemáš dceru, máš hodnou aspoň snachu. To je k nezaplacení. Já mám větší štěstí. Hodnou dceru i snachu a jsem za to moc ráda. I tobě to moc přeji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .