DAGMAŘINY KROKY

 Jméno DAGMAR je norského původu a značí svatý nebo velký den."

 V českém kalendáři je uvedeno dne 20. prosince a v ČR žije na 52 000

 jmenovkyň.

Ráno v 7 hodin jsem měla objednané autíčko LADY TAXI a jela jsem

na kožní k paní doktorce, která se jmenuje Anežka.

Sbírá kamínky.


 

Předepsala mi spoustu léků i pomůcek, které si pacient hradí sám,

ale bez receptu se k nim nedostane, doporučila další Domácí

péči a nemám moc chodit jen na WC, ale nějaké procházky mám

zatím vynechat. Cosi na to dala a bolí to jak sviňa a musím to

třikrát týdně měnit. Pak jsem musela slézt    po čtyrech jedno patro,

protože lékárna je v mezipatře a výtah jezdí jen do pater.

Před výtahem byla ledovka jak hrom, asi, aby si pacienti co nejvíce 

nožky polámaly. Kroky které jsem šla s holí s bodcem v domečku 

i na poliklinice, vydaly na 200 m.

Komentáře

  1. Haničko alias Otavínko!
    Já jsem si ani bodce na francouzské hole neopatřila. Tedy vím o čem píšeš. Libuše

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .