BENJAMINKOVY KROKY

 Jméno Benjaminek i Benjamínek má  svátek 7. prosince

 a je to biblické jméno, nejmladší dítě Jácoba a Ráchel.

Dnes od 13:30 hodin se koná v Knihovně města Olomouce

sešlost dříve narozených,

rádoby lze nazvat

ADVENTNÍ  SEŠLOST  těch, co pracovali v knihovně.



                                           Podrobnější popis jaké to bylo a zajímavosti z

                                           knihovnického světa přibudou k večeru. A taky

                                           počet ušlých metrů. Jako každoročně se akce

                                          konala v prostoru dětského ddělení, kde byly stoly

                                          prostřené s adventní výzdobou, talířky plné ovoce, 

                                         chlebíček a dva minizákusky. Každý dostal kafíčko

                                         taky džusík, pokud měl chuť. Přišlo nás skoro dvacet.

                                         Paní ředitelka pak vyzpovídala jednotlivce , jak se jim

                                         daří, pohovořila o dlouhodobých plánech.  Bylo to nelmi

                                         zajímavé.  Vrátila jsem se domů taxíkem kolem 16 hodiny.

                                        Tam jsem jela s Lady taxi  a protáhla jsem to až do 

                                        Antikvariátu U Bouchalek, kde jsem vyzvedla odloženou

                                        knihu. Celkem jsem napochodovala 250 m, ale nohy

                                        příšerně bolely.  Přece jen chození s chodítkem je stabilnější

                                       a kroky jsou jistější. Nehrozí nebezpečí pádu.

Komentáře

  1. To je hezké setkávání. Jistě oceňujete i příznivou odpolední dobu schůzky. Já jsem pozvaná na večírek knihovny - zítra od 17,15 hodin. Půjdu tam jen na chvíli - je to přece jen pro mne pozdní hodina.
    Svatka

    OdpovědětVymazat
  2. Libuše

    Adventní či jiná sešlost s milými známými lidmi svědčí o tom, že jsme neztratili kontakt s okolním světem. A to je dobře.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .