PŘEMKOVY KROKY

 Jméno Přemysl je slovanského původu a značí

muže dobré mysli. V kalendáři je uveden 16.5.

a patří k vladařské dynastii Přemyslovců, jejímž

zakladatelem byl Přemysl oráč.


Mezi významné dny  patří

EVROPSKÝ  DEN  SLUNCE. 


                                      Dnešní den byl od devíti hodin ráno zalit bohatými

slunečními paprsky.

Prošla jsem se kolem dokola domečku a ušla jsem

400 m. Odpoledne v 15 hodin jsem byla odvezena

autem do Samotišek navštívit Ing.arch. Otto Bablera.

Ležící pacient byl dobré mysli a kromě jeho dcery,

která pro mne dojela přišla i další paní, taky příbuzná

a dvě ošetřovatelky . Pan Ing. Babler je téměř "pochodující

 encyklopedie". Dozvěděla jsem se plno novinek z jeho

vzpomínek a pečlivě jsem si dělala poznámky. Pohoda 

i čas tak rychle utekl, že najednou bylo 19 hodin a

jela jsem domů.  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .