JEREMIÁŠOVY KROKY

 Dne 1. května má svátek  JEREMIÁŠ. Jméno je hebrejského

 původu a značí  " Bohem povýšený." Křestní jméno neznám,

ale okamžitě si vzpomenu na Otakara Jeremiáše, hudebního 

 

skladatele  a dirigenta (1892-1962), píseckého rodáka, který

má pamětní desku na rodném domě v Komenského ulici

a je pohřben v Písku na Lesním hřbitově.


V roce 1950 byl předsedou hudebního festivalu

Pražské jaro.

Jeremiášova ulice je také v Praze 13, v Ostravě,

v Písku na Budějovickém předměstí, ale i v Olomouci

na sídlišti F.



 

Chvíli jsem seděla na sluníčku, abych získala potřebný

vitamín D a nosila jsem kytky z chodby do přízemí.

Na velký nápor to nebylo možné, protože po včerejším

pohybu jsem příliš bolavá. Dnes jsem ušla po domě

jen 400 m.


 

Komentáře

  1. Pokud sluníčko dovolí, tak také chytáme Hani "Déčko", tím jsem si připoměla nedávno zde vzpomínaného pana Dragouna. Dala jsi mě tip do hudební abecedy u Chudobky - Renatky- zadání znělo, uveďte zpěváka, či hudební skupinu na "D" ♥. Ale, to jsem odbočila od pana Jeremináše.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .